[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMAG – 30 minute de la startul evenimentului: comenzi de 142 milioane de lei pentru 297.000 produse, +15% si respectiv +43% fata de anul trecut

12 noiembrie 2021

La 30 de minute de la startul evenimentului, eMAG raporteaza recorduri matinale de Black Friday la eMAG: comenzi de 142 milioane de lei pentru 297.000 produse, 43% mai multe produse și cu 15% peste anul trecut în valoare

Black Friday a început în această dimineața la eMAG la ora 07:25, iar interesul a fost la cote maxime din partea clienților: 283.000 vizitatori au intrat să descopere oferta în aplicația eMAG și în site, cu 8% mai mult decât în anul precedent.


În primele 10 minute de la start, clienții au comandat 148.000 de produse, într-un ritm de 246 produse pe secundă. O mare parte dintre ele se aflau în favorite și vor beneficia de transport gratuit prin serviciul Genius.

Interesul la startul evenimentului a fost la cote maxime, iar clienții au pus în coș mai multe produse decât anul precedent în prima jumătate de oră, pentru că au găsit multe oferte avantajoase. Într-un context economic în care toate prețurile sunt în creștere, clienții au descoperit că de Black Friday își pot cumpăra produsele de care au nevoie sau care le plac la prețuri bune. Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor. În primele 30 de minute comenzile de produse au crescut spectaculos, la 297.000 produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior. Clienții eMAG comandă în acest an din mult mai multe categorii, trendul principal la prima oră”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu. 

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday

.  vânzări de 142 milioane de lei

. 58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul

. Peste 297.000 produse comandate în primele 30 minute, mai mult cu 43% față de anul trecut

.  84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile

Peste 50% dintre produse din ofertă fac parte din oferta sellerilor din eMAG Marketplace.

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

Automobile – 3 comenzi

Aur și monede – 400g

Ceasuri și bijuterii – 14 comenzi

Servicii medicale – 130 de comenzi

Servicii telefonice – 200 de comenzi

Imobiliare – 6 cereri

Pachete turistice – 100 nopți de cazare

Carburant – 19.000 litri

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?