[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Eficientizarea activitatii obliga firmele de curierat sa introduca metode alternative la plata in numerar

6 februarie 2014

Pentru a diminua problemele create de faptul ca 90% dintre clientii finali aleg sa plateasca in numerar la livrare, DPD Romania, o firma de curierat care livreaza zilnic peste 15.000 de colete, intentioneaza sa introduca POS-uri mobile pentru a permite plata electronica la primire.

„Aproximativ 90% dintre clienti aleg sa plateasca la livrare ceea ce ingreuneaza eficienta curierului. In afara coletelor, acesta trebuie sa se ocupe si de gestiunea banilor, fapt care pune o presiune suplimentara in tot procesul de livrare. E nevoie de un efort comun al jucatorilor de profil din piata, al magazinelor online si al furnizorilor de solutii de plata electronica pentru a determina o schimbare de comportament a clientului final”, a declarat pentru wall-street.ro, Lucian Aldescu, directorul general al DPD Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de curierat.

Aceasta schimbare se impune cu atat mai mult cu cat creste ponderea comertului electronic in cifra de afaceri a firmelor de curierat. In cazul DPD este vorba de 40%. De aceea, DPD a dezvoltat un serviciu online prin care livrarile pot fi achitate cu cardul si are de gand sa introduca POS-uri mobile prin care sa faciliteze plata electronica la primirea coletelor.

„Dezvoltarea accelerata a comertului electronic va pune indirect presiune pe curieri in vederea eficientizarii solutiilor de livrare si a cresterii performantei. Daca online-ul isi va mentine trendul ascendent, preconizam crestere si pentru curieri. Credem ca piata isi va mentine ritmul de crestere de doua cifre si in 2014”.

DPD are in prezent peste 5000 de clienti, mai mult cu 35% fata de inceputul anului trecut, o mare parte dintre acestia fiind magazine online. Pentru 2014 conducerea companiei isi doreste sa isi maresca baza de clienti, indeosebi pe segmentul business to consumer.

DPD Romania are 500 de angajati, 72 de depozite si livreaza zilnic peste 15.000 de colete. Numarul de livrari poate creste insa cu 40-60% cu ocazia evenimentelor de genul Black Friday, cel mai important eveniment anual in comert electronic.

La finalul primelor noua luni din 2013 compania am avut afaceri de 34,8 milioane lei, in crestere cu peste 24% fata de perioada similara a lui 2012.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?