Economie in pandemie – numarul clientilor unici ai Raiffeisen ce utilizeaza serviciile digitale a crescut cu 25%, in luna martie

23 aprilie 2020

In martie 2020, clientii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzactionat aproape de doua ori mai mult in aplicatiile de mobile si internet banking, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, atat ca numar de tranzactii (crestere cu 73%), cat si ca volume (crestere cu 83%), potrivit bankingnews.ro.

“Interesul in crestere catre interactiunile digitale in aceasta perioada este demonstrat si de numarul de clienti unici ce utilizeaza serviciile digitale, numar care a crescut cu 25% in luna martie, cat si de intensificarea puternica a frecventei utilizarii aplicatiilor de catre fiecare client”, a declarat Catalin Munteanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.


Volumul platilor online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, in luna martie 2020, fata de martie 2019. De asemenea, si in cazul tranzactionarii la POS se pot observa cresteri semnificative, de doua cifre, atat in ce priveste numarul de tranzactii, cat si volumul acestora.

Clientii bancii opteaza tot mai mult si pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendinta demonstrata si de cresterea cu 40% a numarului de plati electronice catre furnizori.

In luna martie 2020 mai multi clienti ai bancii au optat pentru plati automate inregistrandu-se o crestere cu 17% a numarului contractelor de direct debit, fata de martie 2019. In acelasi timp, numarul de tranzactii de retragere cash ATM a scazut cu aproximativ 18%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?