[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Economie in pandemie: cel mai mare magazin online de ceasuri va vinde si produse din categoria supermarket

14 aprilie 2020

WatchShop.ro, in parteneriat cu Team Courier, anunta ca intra pe o noua linie de business si vinde produse alimentare, bauturi, produse de curatenie, de ingrijire personala si cosmetice.

Astfel, WatchShop.ro introduce în site secțiunea SuperMarket – Shop in time,  ce listează aproximativ 8.000 de produse, împărțite în cinci  mari categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală.

„Produsele comandate din secțiunea SuperMarket a WatchShop.ro vor fi livrate în cel mult doua zile lucrătoare și, pentru început, doar în București.”, potrivit comunicatului.

„Decizia de a intra pe o nouă linie de business a fost luată în urmă cu trei săptămâni, iar costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro, pentru a asigura o livrare mai rapidă.”, precizeaza compania.

TEAM Courier va lucra în două ture, va face doua încărcări pe zi, astfel încât produsele comandate să ajungă cât mai repede la clienți. Capacitatea maximă de comenzi procesate a WatchShop.ro în zona de supermarket este, în prezent, de aproximativ 600 de comenzi pe zi.

„În noul context, înregistrând o scădere a volumului de vânzări de ceasuri și produse conexe, am decis să testăm noi direcții de business. Alături de colegii mei am decis lansarea categoriei de supermarket. Am găsit rapid furnizori și am avut nevoie de doua săptămâni să implementăm partea tehnică și de o săptămână să documentăm produsele”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

„Dacă vom avea tracțiune și schimbarea aceasta va fi bine percepută, vom dezvolta o nouă linie de business de sine stătătoare, cu o platformă online separată. Avem de partea noastră knowhow-ul și logistica necesare pentru dezvoltarea unui astfel de business”.

Stocul de produse disponibile va fi actualizat din oră în oră, iar clienții vor avea acces la aceleași opțiuni de plată ca și până acum: plata online prin card, ramburs, plata în rate prin partenerii WatchShop.ro și plata online în rate fără dobândă.

„WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate (…) Vânzările de ceasuri vor continua în aceleași condiții ca și până acum, „, mai precizeaza compania.

În această perioadă, în preajma sărbătorilor pascale, când ceasurile sunt căutate pentru a fi oferite ca daruri celor dragi, clienții WatchShop.ro beneficiază de reduceri de până la 75%, cu livrare oriunde în țară.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?