[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

easySales raporteaza venituri de 4,5 milioane de lei în 2024. Valoarea comenzilor intermediate de platforma a depășit 1,12 miliarde de Euro, până în prezent.

19 februarie 2025

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că a încheiat anul 2024 cu venituri de 4,5 milioane de lei și estimează ca acestea să crească, la finalul acestui an, cu 35%. Compania are în vedere posibilitatea atragerii unei noi runde de finanțare pentru a susține ritmul accelerat de dezvoltare.

Valoarea comenzilor intermediate de easySales a depășit 1,12 miliarde de Euro, până în prezent. Magazinele care folosesc platforma au generat automat, până în prezent, 16,6 milioane de facturi, 15,8 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri depășește 50,5 milioane.

Expansiune internațională

În prezent, 25% din echipa easySales este alocată exclusiv piețelor internaționale. Polonia, Ungaria și Bulgaria sunt primele trei țări care primesc resurse dedicate easySales.

În Polonia, în principal, easySales a integrat marketplace-ul Allegro, care permite acces direct la peste 22 de milioane de cumpărători plonezi. De asemenea, platforma a integrat și alte marketplace-uri relevante precum Kaufland Pl, Pepita Pl, Pigu marketplace, dar și două platforme majore de comerț electronic, ERP-uri locale și furnizori de logistică.

Extinderea bazei de clienți din segmentele de eCommerce și marketplace-uri a fost un motor esențial al creșterii noastre. Anul trecut, ne-am concentrat pe diversificarea ofertei prin automatizări avansate și noi funcționalități în platformă, adaptate pentru a răspunde nevoilor specifice ale clienților mari.

În continuare, ne menținem direcția strategică, punând un accent mai mare pe acest segment și oferind soluții cu un grad ridicat de personalizare. În acest an, accelerăm creșterea printr-un focus sporit pe soluții cu valoare adăugată ridicată pentru clienții mari și printr-o expansiune rapidă în Polonia, o piață strategică în care investim toate resursele disponibile.

Deși în prezent avem EBITDA pozitiv, anticipăm o schimbare rapidă a acestei situații, deoarece vom aloca toate resursele în direcția creșterii. În cazul în care EBITDA devine negativ, avem în vedere posibilitatea atragerii unei noi runde de finanțare pentru a susține ritmul accelerat de dezvoltare”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

______________

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?