[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Dupa „un urias efort de echipa”, Raiffeisen Bank lanseaza noile aplicatii de mobile si internet banking. Clientii nu mai au nevoie de card reader pentru autentificare.

29 mai 2019

Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile si internet banking. „Cu un design intuitiv si prietenos, noul Smart Mobile, aplicatia de mobile banking, si noul Raiffeisen Online, aplicatia de internet banking, au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, un flux de plati simplificat, un control mai bun al cardurilor si logare 100% online datorita Raiffeisen Smart Token.”, potrivit comunicatului bancii.

Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot și ZERO Simplu. De asemenea, toate platile si incasarile in lei au 0 comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul României.

“Cu un urias efort de echipa, intr-un proces care a implicat toate departamentele bancii in diferite etape ale dezvoltarii, lansam noile aplicatii de mobile si internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care il construim, in asa fel incat experienta clientilor la interactiunea cu banca sa fie una placuta si simpla”, a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank.

Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore și Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:

  • logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
  • verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
  • blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
  • pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
  • cautarea rapida a unei plati anterioare;
  • efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia “repay”;
  • afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).

Detalii despre modul in care functioneaza aplicatia pot fi gasite in acest video.

Clientii noi pot descarca aplicatia si se pot inrola urmand pasii din acest video.

Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor, indiferent de valoare. Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.

Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor).

In prezent, dintre cei peste 2 mil. de clienti persoane fizice, 92.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii, peste 650.000 sunt clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.

Banca are aproape 5000 de angajati, peste 400 de agentii in toata tara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 20.000 de POS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?