Druid semneaza un nou parteneriat pentru includerea tehnologiei conversationale in proiecte din Europa si SUA

10 decembrie 2020

AKOA, unul dintre principalii furnizori de soluţii de automatizare bazate pe inteligenţă artificială şi roboţi RPA, anunță un parteneriat strategic cu DRUID, companie românească specializată în tehnologie conversațională, pentru a oferi soluţii de automatizare prin intermediul asistenţilor virtuali inteligenţi, pe întreg teritoriul Europei și Statelor Unite ale Americii.

Cele două companii vor colabora la implementarea asistenților virtuali inteligenţi în diverse industrii, printre care Servicii Financiar Bancare, Asigurări, Sector Public sau Silvicultură.

Asistenții virtuali inteligenți folosesc un limbaj natural pentru a accepta și prelua sarcini cu privire la practic orice informaţie sau document aflat în sistemele unei organizaţii. Disponibil în peste 45 de limbi, DRUID oferă sute de șabloane conversaţionale care deservesc roluri și procese specifice din cadrul oricărei industrii.

Mai mult, DRUID adaugă abilităţi conversaţionale roboților UiPath, simplifică alocarea şi urmărirea proceselor automatizate şi permite oamenilor o comunicare atât cu roboții asistaţi uman cât și cu roboţii complet automatizaţi printr-un limbaj natural, simplu şi inteligent.
 
Parteneriatul cu DRUID ne va permite să-i ajutăm pe clienții noștri să își lărgească setul de instrumente de automatizare cu cei mai buni asistenți virtuali alimentaţi de inteligenţă artificială. Ne așteptăm ca tehnologia conversaţională DRUID să joace un rol fundamental în multe din proiectele de automatizare ale clienților noștri„. a spus Fredrika Gyllang, Global Marketing Manager AKOA.
 
Noul context cere noi metode de lucru, și este misiunea noastră să oferim companiilor noi mijloace de a comunica printr-o experienţă digitală mai bună, indiferent de canalul de comunicare folosit. AKOA va juca un rol crucial în promovarea beneficiilor tehnologiei noastre în Europa și SUA. Expertiza lor în automatizări va ajuta companiile să remodeleze modul de lucru, astfel încât angajații lor să poată lucra mai productiv, mai eficient și mai profitabil„, a declarat Irina Dochițu, Partner Account Manager, DRUID SA.

###

Tehnologia DRUID permite companiilor să-şi dezvolte şi să-şi pregătească cu ușurință asistenți virtuali inteligenți, economisind timp și bani prin automatizarea activităţilor simple dar consumatoare de timp, și îmbunătățind experiența utilizatorilor prin răspunsuri rapide, simple şi inteligente.

Tehnologia DRUID poate fi implementată în cele mai securizate infrastructuri cloud, sau poate rula în întregime în infrastructura clienţilor, fără ca furnizori externi AI să interfereze cu informații confidențiale. De asemenea, sunt disponibile implementări hibride, soluţie flexibilă şi cu costuri reduse de procesare, prin care doar informaţiile fără grad mare de risc sunt tranzitate prin cloud.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?