Druid anunta noua generatie de chatboti specializati in servicii financiare. Compania este partener de tehnologie la Banking 4.0

12 noiembrie 2019

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă lansarea noii generaţii de chatboţi din clasa Victor, asistenţi virtuali specializaţi în servicii financiare (bancar, leasing, creditare) care sprijină creşterea productivităţii şi ameliorarea interacţiunilor cu consumatorii digitali.
 
Conform Juniper Research, utilizarea chatboţilor vor aduce mediului financiar-bancar economii de peste 7.3 miliarde USD până în 2023, reprezentând eliminarea a 862 milioane de ore petrecute în activităţi de rutină, care pot fi automatizate şi preluate de asistenţi virtuali inteligenţi.
 
Noua generaţie de chatboţi din clasa Victor a fost special proiectată pentru a oferi interacţiune naturală cu utilizatorii digitali ai serviciilor financiare. Victor poate fi găzduit în website, în aplicaţia mobilă, la un număr de telefon sau în orice canal de comunicare cu clienţii, se integrează cu uşurinţă în aplicaţiile interne şi oferă personalitate aplicaţiilor de home banking sau mobile banking.

„Victor poate ghida procesul de înrolare la serviciile şi produsele băncii într-un mod 100% digital, în doar câteva minute, prin canalul de comunicare dorit de fiecare client în parte.”, potrivit comunicatului.

Prin intermediul lui Victor un utilizator poate realiza plăţi, poate afla câţi bani are în cont, cât are de plătit în următoarea lună, care este istoricul de plăţi şi încasări, poate afla cât mai are de rambursat dintr-un credit, poate transfera bani într-un cont, poate bloca un card în cazul pierderii – totul într-un mod conversaţional, natural şi simplu.
 
„Prin conversaţii configurabile, Victor poate genera portofolii de produse sau servicii financiare noi, poate ghida o discuţie de optimizare a investiţiilor, poate recomanda produse financiare complementare celor pe care un client le utilizează deja sau poate recomanda promoţii sau discounturi pe orice canal digital.”, mai precizeaza compania.
 
„Noua generaţie de chatboţi din clasa Victor aduce puterea chatboţilor Druid în industria financiară. Credit, rată, plată, avans, restanţă, transfer fac parte din vocabularul lui Victor. El înţelege limba română, ştie să vorbească cu clienţii şi prin voce, aduce elemente de securitate suplimentare specifice schimbului de date confidenţiale, poate fi implementat în perimetrul clientului, răspunde cerinţelor GDPR. Victor face viaţa consumatorilor digitali mai uşoară, fie că vorbim despre clienţi sau angajaţi” declară Daniel Bălăceanu, Director Product Management, Druid.
 
Soluţia combină cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition) cu un puternic know-how de procese specifice industriei financiare.

Victor nu îşi ia concediu, nu doarme, este permanent la dispoziţia utilizatorilor printr-o multitudine de canale de comunicare, cum ar cele folosite de către clienţi (pagina Web, WhatsApp, Facebook Messenger, Skype) sau cele folosite de către angajaţi (Slack, Microsoft Teams).

Despre DRUID
Druid (www.druidai.com) este o companie de înaltă tehnologie care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, Druid permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. In mai puţin de 1 an de la lansare, Druid are deja peste 30 de clienţi Enterprise printre care Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Servier sau Farmaciile Dona. Compania a demarat dezvoltarea unui ecosistem de parteneri de implementare şi pregăteşte lansarea operaţiunilor în USA.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?