Studiul privind comportamentul cumpărătorilor online mai arată că 77% dintre românii preferă să plătească in numerar, la livrare, în timp ce 33% dintre ei folosesc plata cu cardul, procent care, de altfel, creşte de la an la an,
potrivit Barometrului european e-shoppers 2019 realizat de GfK pentru compania de curierat DPD Group, citat de news.ro.
În medie, un român achiziţionează aproximativ 35 de produse într-un an, iar cel mai des comandă cu smartphone-ul produse fashion (37%), beauty (35%) şi electronice (33%).
Aproape patru români din cinci (78%) folosesc un smartphone atunci când fac cumpărături online (cu mult peste media europeană, care este de 64%), iar 90% preferă livrarea acasă (faţă de 86% media europeană), 27% la oficiul poştal (variantă preferată de doar 17% din europeni), 22% la birou (13% media europeană), în vreme ce 12% preferă să folosească livrarea la automate (variantă preferată de doar 4% dintre europeni).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: