[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Doar 4% dintre clientii Fashion Days au ales sa-si ridice comenzille din oficiile postale desi optiunea este valabila din octombrie 2017

22 ianuarie 2018

Fashion Days anunta ca peste 4% din totalul comenzilor au fost livrate în Poșta Română, din octombrie 2017 de când a fost implementata noua optiune.
Bărbații, care reprezintă peste 35% din clienții Fashion Days România, au dovedit un interes mai mare pentru această nouă opțiune de livrare. Astfel, în top 10 cele mai livrate categorii de fashion în Oficiile Poștale, se regăsesc urmatoarele linii masculine: tricouri, încălțăminte sport, pantaloni, ghete, ceasuri și jachete/veste. Doamnele care au ales să își ridice coletele de la Poșta Română au comandat cel mai frecvent pulovere, bluze, rochii și ceasuri.

„Clienții Fashion Days care au optat pentru livrarea în Oficiile Poștale au inclus, în medie, 1,8 produse/comandă, cu un preț mediu per produs de 115 lei, iar 84% dintre clienți au ales plata ramburs.”, potrivit comunicatului de presa.

Cel mai mare interes pentru această opțiune a fost înregistrat în zilele adiacente Black Friday, cu o creștere de 1.237% față de perioada obișnuită. Cele mai multe colete au fost livrate în Oficiile Poștale din București (aproximativ 5.000), Cluj-Napoca (aproximativ 330), Constanța (aproximativ 280 de colete), Timișoara (aproximativ 270 de colete) și Iași (aproximativ 250 de colete).

Cele mai scumpe produse achiziționate de pe Fashion Days și livrate în Oficiile Poștale au fost o Brățară rigidă cu balama și design grafic Ballerina, Auriu, Freywille – 4,352 de lei, un ceas bărbătesc argintiu cu auriu, Tissot – 1,504 de lei si ochelari de soare unisex maro tortoise Wayfarer, Ray-Ban – 528 de lei.

Clienții Fashion Days pot opta să își ridice coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Poștale din întreaga țară. Practic, pe lângă opțiunea de livrare prin curier, clienții Fashion Days au libertatea de a alege livrarea produselor și prin intermediul Oficiilor Poștale. În plus, livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.

In momentul plasării comenzii, clientii au opțiunea de a-și alege Oficiul Poștal unde doresc să le fie livrat coletul, iar ulterior sunt informați asupra sosirii coletului prin intermediul unui SMS de confirmare, după care au la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a-și prelua comanda. În plus, clienții își pot ridica inclusiv sâmbăta coletele de la Oficiile Poștale care au program în weekend.

“Vrem să transformăm experiența de shopping a clienților Fashion Days într-una cât mai plăcută și comodă. Cu peste 500 de puncte de lucru în toată țara, Poșta Română era alegerea firească pentru clienții noștri cu un program încărcat. Aceștia nu doar că își pot prelua comenzile din Oficiul Poștal cel mai apropiat lor, pot deschide și verifica coletele în momentul livrării și pot achita contravaloarea lor, dacă nu au făcut-o, deja, online”, spune Robert Berza, general manager Fashion Days.

Probabil ca mai multi clienti ar opta pentru livrarea coletelor prin reteaua postala daca ar avea incredere ca lucrurile se petrec rapid, fara surprize neplacute,. Intr-un comunicat recent, Posta Romana recunostea aceste probleme de livrare declarând oficial ca: „In octombrie 2017, managementul companiei a găsit solduri (colete) restante în Biroul de Schimb Internaţional, încă din lunile de vară.” Institutia spera ca aceste probleme sa fie rezolvate odata cu introducerea procesarii digitale a coletelor, din aceasta luna, care inlocuieste introducerea manuala a datelor.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?