[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Dinamica pietei de comert electronic determina curierii sa dezvolte retele proprii de automate postale si oficii

26 septembrie 2018

DPD România a investit 1,2 milioane euro pentru un nou serviciu de livrare si expediere a coletelor prin automate postale si oficii în Bucuresti, lansat marti, conform unui comunicat al companiei.

DPD Collect consta într-o retea de automate postale si oficii amplasate în spatii comerciale si cladiri de birouri, dar si în locatii proprii. Noul serviciu se adreseaza tuturor segmentelor de business (B2B, B2C), precum si persoanelor fizice care vor sa expedieze colete în regim de la usa la punct fix, punct fix la usa sau punct fix la punct fix.

Printre noutatile pe care noul serviciu le va pune la dispozitia clientilor se numara: timp de livrare 24 ore, disponibilitate extinsa a coletului (de pana la 5 zile lucratoare) si flexibilitate in ceea ce priveste preluarea si livrarea. Compania anunta ca serviciul DPD Collect este accesibil tuturor clientilor prin accesarea aplicatiei myDPD, care ofera optiunea de track & trace online si posibilitatea de plata.

„Dinamismul care caracterizeaza piata comertului electronic ne motiveaza sa venim cu solutii inovatoare care sa acopere nevoile partenerilor nostri din industria e-commerce si nu numai, oferindu-le noi modalitati flexibile de livrare si expediere. Suntem convinsi ca noul serviciu DPD Collect va aduce un plus de valoare calitatii serviciilor oferite, pentru o experienta completa de livrare”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Serviciul este disponibil din luna septembrie în peste 50 de locatii din Bucuresti, iar pâna la finalul anului compania estimeaza extinderea la nivel national, printr-o retea de 100 de puncte DPD Collect, în principalele orase din România.

„Pentru locatiile automatelor postale am ales atât spatii comerciale, cât si de business, accesibile oamenilor în traseul lor zilnic si cu un program flexibil pentru ridicarea si expedierea coletelor. Astfel, locuitorii din orasele în care acest serviciu este activ si care doresc sa îsi ridice sau sa expedieze singuri coletul au de acum posibilitatea sa faca acest lucru”, a adaugat Lucian Aldescu.

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. Cu o echipa de peste 1.200 de angajati si francizori si având acces la o retea europeana de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livreaza anual peste 9 milioane de colete.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?