Deloitte inaugureaza Centrul de Inteligenta Cibernetica ce va oferi servicii in 18 tari, inclusiv in Romania

31 august 2017

Deloitte a anunțat inaugurarea Centrului de Inteligență Cibernetică, ce va oferi servicii în 18 țări din cadrul Europei Centrale și de Est, inclusiv în România. Compania precizeaza ca portofoliul de servicii include zece linii de servicii, de la prevenția și detectarea atacurilor cibernetice, la reacții în caz de atacuri cibernetice și managementul incidentului.

Acest nou centru este înființat „pe fondul creșterii amenințărilor cibernetice, în cadrul unei culturi cibernetice care evoluează mai repede decât securitatea cibernetică.”, potrivit comunicatului de presa.

Centrul de Inteligență Cibernetică este localizat în Ungaria și oferă sprijin clienților din toate industriile, cu o atenție deosebită asupra industriei de servicii financiare, expusă mai mult riscurilor din prezent.

Noul Centru de Inteligență Cibernetică este anunțat în timpul întâlnirii Deloitte Community of Practice 2017, ce se desfășoară în București, în intervalul 30 august – 1 septembrie, întâlnire ce reunește aproximativ 100 de practicieni din firmele membre Deloitte, regiunea EMEA.

“România a oferit mereu experți deosebit de competenți în securitate cibernetică, ce au dobândit recunoaștere internațională, iar eu sunt extrem de încântat de faptul că biroul nostru este parte esențială a acestei comunități”, spune Andrei Ionescu, Risk Advisory Partener Deloitte Romania, ce conduce practica de securitate cibernetică.

“Deloitte este o companie cunoscută în mod tradițional pentru serviciile de audit și cele financiare, care s-a reinventat constant pentru a fi pregătită să își sprijine clienții în fața provocărilor de mâine. Firma noastră investește de peste 20 de ani în domeniul securității cibernetice, fapt ce ne-a plasat pe locul 1 de către analiști independenți internaționali precum Forrester sau Gartner, ani la rând.”

Rețeaua globală a Centrelor de Inteligență Cibernetică, care numără peste 50,000 de profesioniști la nivel internațional, operează fără întrerupere, 365 de zile ale anului, pentru a oferi soluții de securitate, inclusiv servicii de monitorizare avansată a evenimentelor de securitate, analiza riscurilor și amenințărilor, managementul riscurilor și amenințărilor, precum și planuri răspuns la incidente cibernetice pentru afacerile din regiune, pentru a putea îndeplini cererea de servicii de securitate cibernetică în creștere.

„Serviciile Centrului de Inteligență Cibernetică sunt sprijinite de o structură organizațională pe trei niveluri de expertiză pentru a garanta securitatea clienților noștri, într-un mediu alert non-stop. Centrul de Inteligență Cibernetică Deloitte își formează, de asemenea, clienții, prin Cyber Academy Platform, oferind training specific în acest sens.”, se mai arata in comunicat.

Sursa: Deloitte

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?