[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cumpărăturile de pe site-urile din afară și livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022

21 decembrie 2022

Extinderea magazinelor online în afara țărilor de origine și introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creșterea numărului de magazine online românești care intră în piețe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est.

Și livrările cross-border s-au dublat în 2022, față de 2021, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creșterii numărului de noi magazine online internaționale care livrează către clienții din România.

„Tot mai multe magazine online românești au înțeles că activitatea comercială nu se oprește la granițele geografice, iar în afară există o piață enormă, de sute de milioane de potențiali clienți. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecțională a magazinelor online și a sellerilor cu clienții finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creștere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumusețare, cosmetică și IT&C, în special echipamente electronice și electrocasnice.

Tendința anului în curierat: livrarea la puncte pick-up și lockere

Livrarea la punctele pick-up și la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulți români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea și independența privind ridicarea comenzilor în funcție de propriul program.

Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcție a marcat și strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susține aceste nevoi ale clienților, în contextul cererii crescute de soluții alternative de livrare din partea magazinelor online și pe fondul cererii mari de locații de proximitate, de unde clienții magazinelor online partenere Packeta România își pot ridica produsele comandate, a crescut rețeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locații.

„În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creșterea prețurilor la combustibil, de instabilitatea politică și economică și de inflație, care au creat incertitudini în legătură cu evoluția business-ului și a industriei, am reușit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului și să atingem dublarea veniturilor”, mai spune Alexandr Jeleascov.

___________

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii și peste 5.800 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete și colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online și selleri persoane juridice. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?