30 septembrie, 2011 – Oferta de calatorii cu pret redus cu 10% la biletele de tren cumparate online si platite cu cardurile MasterCard sau Maestro a determinat o crestere de peste 300% atat a numarului de tranzactii cat si a volumului de incasari comparativ cu aceeasi perioada de anul trecut. Desi ar fi trebuit sa se incheie astazi, organizatorii campaniei, inceputa pe 15 iunie, au anuntat prelungirea ei pana la 30 noiembrie a.c.
Biletele cu pret redus pot fi achizitionate numai online, de pe www.cfrcalatori.ro, prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce pus la dispozitie de CFR Calatori si Raiffeisen Bank. Reducerea la plata cu cardurile MasterCard sau Maestro (indiferent de banca emitenta) se acorda la suma finala (dar nu mai mult de 600 lei pe tranzactie), dupa ce au fost aplicate si alte eventuale discount-uri acordate de CFR Calatori, cum este cea pentru cumpararea unui bilet dus-întors.
Clientul se inregistreaza pe site, alege destinatia si selecteaza modalitatea de plata online, cu cardul. Dupa finalizarea tranzactiei, acesta va primi pe mail biletul de calatorie, in varianta electronica. Tiparirea biletului nu este obligatorie, clientul fiind identificat in tren doar pe baza cartii sale de identitate si a ID-ului de bilet.
„Ne-am propus prin aceasta oferta incurajarea achizitionarii biletelor de tren precum si cresterea sumelor tranzactionate prin serviciul e-commerce, pe site-ul CFR Calatori. Initiativa noastra a inregistrat un real succes în randul utilizatorilor serviciului, acest lucru fiind confirmat de cresterea cu 350% a rulajelor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut” a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri & E-Commerce, Raiffeisen Bank.
„Cresterile spectaculoase inregistrate la platile online cu MasterCard® si Maestro® pe site-ul CFR Calatori sustin trendul de anul trecut, cand tranzactiile in comertul electronic cu carduri MasterCard si Maestro au avut un avans de 49%, iar volumul brut al tranzactiilor de 37%”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „La succesul campaniei a contribuit si perioada de vara si, implicit, de vacanta. Acum cred ca reducerea este binevenita pentru toata lumea si mai ales pentru studenti, care vor putea sa profite de o modalitate comoda si rapida de a-si cumpara biletele de tren, dar si de un pret mai bun, in weekend-urile cand merg acasa”, a incheiat Gabriel Ghita.
„Am venit in intampinarea dorintelor clienților CFR Calatori, de a facilita obtinerea biletelor de tren in trafic intern, in orice moment și din orice zona a țarii sau din afara ei, publicul beneficiind in plus si de o reducere de 10% la plata cu carduri MasterCard sau Maestro. Achizitionarea online a biletelor de tren este o metoda moderna, comoda, simpla si rapida, iar avantajele platii cu cardul sunt atat timpul scurt de cumparare, cat si securitatea tranzactiilor. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, numarul tranzactiilor si volumul incasarilor online a crescut cu peste 300%”, a declarat Dorin Ioan Maer, director general CFR Calatori.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: