Crestere cu 10% la vanzarile online de bilete CFR Calatori

23 august 2016

În acest sezon estival – lunile iunie, iulie şi august 2016 – vânzările CFR Călători rezultate din cumpărarea online de bilete de tren au crescut cu 10% faţă de perioada similară din 2015, potrivit unui comunicat al companiei.

Aplicaţia de cumpărare a biletelor de tren online poate fi accesată direct de pe site-ul oficial www.cfrcalatori.ro, din secţiunea MyCFRCălători/Login. Aceasta facilitează cumpărarea de bilete la toate trenurile InterRegio şi Regio Expres cu regim de rezervare în trafic intern.

La cumpărarea de bilete online se adaugă o reducere de 5% la suma finală, care se cumulează și cu alte discounturi. De exemplu, pentru călătorii care deţin Cardul Tren Plusreducerea este de aproximativ 30%.

Tipurile de bilete care pot fi achiziţionate sunt: bilete la preţ întreg, copil, elev sau student cu legitimație, bilete dus-întors, minigrup 2 – 5 sau bilete cu reducere la cumpărarea cu anticipaţie de 6 – 30 zile. Cumpărarea, modificarea sau restituirea biletelor CFR online se poate efectua până cel mai târziu cu 12 ore înainte de plecarea trenului, direct de către client din contul său de utilizator.

Pentru cumpărarea biletelor online, clienţii trebuie să se înregistreze în contul MyCFRCălători/Login de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, să completeze toţi paşii indicaţi pe platformă, să aleagă destinaţia unde vor să ajungă şi să finalizeze plata. După ce tranzacţia este confirmată ca fiind plătită, clientul primeşte, via e-mail, varianta electronică a biletului de tren, disponibil şi din contul de utilizator.

Tipărirea biletului online nu este obligatorie intrucat identificarea în tren are loc în baza ID-ului (codului) biletului electronic care poate fi notat / fotografiat și a Cărţii de Identitate.

Cumpararea biletelor de tren se poate face online, pe site-ul dedicat al CFR Calatori, inca din octombrie 2009, serviciul de procesare a platilor fiind furnizat pana in luna iulie 2015 de catre Raiffeisen Bank. In urma expirarii contractului, CFR Calatori a organizat o licitatie prin platforma electronica SEAP – la care au participat cinci banci (Raiffeisen Bank, BCR, Banca Transilvania, UniCredit si Garanti Bank), castigatoare fiind declarata Garanti Bank.

Garanti Bank proceseaza platile online pentru biletele CFR Calatori impreuna cu partenerul sau, Netopia mobilPay, furnizorul platformei de procesare a platilor, care permite nu doar metoda clasica de plata online, prin introducerea datelor unui card, ci si alternativa platii cu telefoanele mobile tip smartphone, prin scanarea unui cod de bare (cod QR).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?