Credit Europe Bank anunta ca ponderea utilizarii cardului online în utilizarea totală a cardurilor de credit a crescut de la 25% la 35%, iar cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 13,15% în prima jumătate a anului 2021 comparativ cu primul semestru al anului 2020. În aceeași perioadă comparată, vânzările prin POS-urile Băncii au crescut cu 21%.
Iunie 2021 a marcat, de asemenea, aniversarea unui an de la lansarea aplicației mobile AVANTAJ2go care are nu mai puțin de 80.000 de utilizatori, dintre care mai mult de 70% folosesc aplicația în mod regulat.
Rezultate financiare sem. I 2021
În primele șase luni ale anului 2021, Credit Europe Bank România și-a consolidat poziția, profitul net ajungând la 20,5 milioane de lei, în creștere cu 35,23% față de aceeași perioadă din 2020.
În perioada ianuarie – iunie 2021, activele totale ale băncii au atins 4 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a avut o valoare de 1,9 miliarde de lei. Valoarea totală a depozitelor a crescut la 2,5 miliarde de lei, o creștere de 8,57% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Venitul total al băncii pentru ianuarie – iunie 2021 a fost de 112 milioane lei, o ușoară scădere cu 10,25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pe de altă parte, cheltuielile operaționale au scăzut cu 3,7%, ajungând la 66 milioane lei pentru sfârșitul lunii iunie 2021.
„Strategia noastră de afaceri s-a dovedit eficientă și a determinat performanțe bune în prima jumătate a anului. Obiectivele noastre pentru 2021 sunt aliniate cu strategia băncii și ne așteptăm la rezultate foarte bune pentru sfârșitul anului,” a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: