La un an de la lansarea platformei de cumparaturi online, Cora Drive, in 2013, care permitea ridicarea produselor din magazin, hypermarket-ul a implementat livrarea la domiciliu, iar in prezent, metoda din urma reprezinta trei sferturi din totalul vanzarilor online, a declarat Claudia Badea, manager Cora Lujerului, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.
„Suntem prezenti cu serviciul online in toate magazinele din Bucuresti si intr-unul din Constanta. Ni s-a confirmat ca este foarte importanta livrarea la domiciliu, ponderea acestora din totalul vanzarilor online castiga din ce in ce mai mult teren, in prezent aceasta este de 73%”, spune Claudia Badea.
In ceea ce priveste modalitatea in care retailerul incurajeaza e-commerce-ul, Claudia Badea spune: „Am incercat sa nu promovam foarte mult instore, nu ne dorim o canibalizare a cifrei de afaceri. In primul rand, incercam sa punem la punct site-ul, atat pe partea de design, cat si in privinta categoriilor de produse, dar lucram si la promotii. In prezent, cele online sunt identifice cu cele din magazin, dar incercam sa le diferentiem, sa le pastram si pe cele din magazin, dar sa oferim si promotii special targetate clientilor din online”.
Promotiile din online care au performat bine in cadrul Cora Drive sunt cele referitoare la produsele de baza, alimente si bauturi, in mare parte si datorita faptului ca site-ul este axat pe segmentul alimentar in proportie de 80%.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: