Cercetarea sociologică Obiceiurile financiare ale românilor, implementată la sfârșitul anului trecut de KRUK România împreună cu agenția de cercetare de piață iSense Solutions, a analizat atitudinea față de bani și comportamentul financiar al consumatorului român.
”Dacă ne referim la cheltuielile pentru care românii ar lua un împrumut, situaţiile neprevăzute sunt unul dintre motive, au răspuns 71% dintre persoanele cu datorii şi 64% dintre persoanele fără datorii participante la cercetare. 18% dintre cei cu datorii ar lua un împrumut indiferent de scopul acestuia, în timp ce numai 9% dintre cei fără datorii ar lua un împrumut fără un motiv bine întemeiat”, se arată în comunicat.
Metodologia de cercetare implementată de iSense Solutions a fost sondaj online, pe un panel reprezentativ la nivel național de aproximativ 900 persoane, din mediul urban și rural, cu o distribuție de 600 de respondenți, persoane fără datorii și aproximativ 300 de respondenți, persoane cu datorii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: