[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Compania Coleto anunta un parteneriat cu retailerul online evoMAG – clientii aleg ora si locul de unde vor sa ridice coletul

13 februarie 2017

Incepand cu aceasta luna, colaborarea dintre cele două companii va facilita livrarea produselor comandate online prin punerea la dispoziția clienților a unei rețele formata din sase puncte de ridicare, patru în București și două în Craiova.

„Planurile de extindere însă presupun o rețea cât mai mare de oficii de livrare, răspândite pe întreg teritoriul României. Astfel, cumpărătorii sunt siguri că vor avea produsul când au nevoie, dar mai ales când le permite timpul, fără să depindă de livrarea la punct fix, prin curier.”, potrivit comunicatului de presa.

Compania mai precizeaza ca punctele de ridicare Coleto sunt dotate cu internet gratuit prin WiFi, terminale POS și funcționează după un program flexibil, astfel încât să se plieze pe nevoile clienților.

Termenul de ridicare a unui colet este de șapte zile, timp în care fiecare client va fi sunat zilnic și informat în privința pachetului. Acest interval de timp este în mod special foarte util persoanelor care nu pot ridica coletele în ziua în care acestea sosesc. În cazurile în care e depășită perioada standard de șapte zile, va fi percepută o taxă.

„Printre beneficiile pe care Coleto le oferă se numără și personalul calificat, dispus să împacheteze coletele, cabine de probă pentru cumpărăturile de haine online și servicii de retur pentru produsele care nu vor fi achiziționate.”, se mai arata in comunicat.

Compania Coleto e parte a unui grup internațional și serviciile sunt deja implementate în Bulgaria, România, iar în Grecia există din 1993. Serviciile oferite de Coleto sunt de livrare și ridicare a pachetelor, prin punctele de livrare, care oferă posibilitatea clienților să aleagă cel mai convenabil loc pentru ei, fie că e un punct aproape de casă, de serviciu sau în drumul pe care îl frecventează cel mai des. De asemenea, Coleto oferă posibilitatea ca fiecare client să ridice coletul la o oră aleasă de acesta, precum și servicii de retur în cazul în care produsele nu vor mai fi dorite de client după plasarea comenzii online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?