[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Raiffeisen Bank au efectuat plati de facturi in valoare de 685 mil. Euro in 2014 – 65% au fost achitate prin canale electronice

31 martie 2015

Volumele colectate anual de banca ce reprezinta plati de facturi au atins in 2014 suma de 685 milioane de euro, iar peste 65% au fost achitate prin canale electronice, potrivit unui comunicat al bancii. Banca va pune in continuare accent pe canalele alternative încercand sa majoreze acest procent.

In acest sens este si lansarea unei noi optiuni de plata a facturilor Orange, prin aplicatia de internet banking Raiffeisen Online, fara a mai fi necesara introducerea elementelor din factura.

Clientii Raiffeisen Bank, persoane fizice, utilizatori ai serviciului Raiffeisen Online, accesand meniul „Plati facturi” sau optiunea „Plata instant” din sectiunea „Acasa”, pot efectua plata facturilor Orange, vizualiza suma de plata si valida codul de abonat cu un singur click, in momentul efectuarii tranzactiei. Solutia permite inclusiv interogarea sumei minime de plata pentru facturile restante, in scopul deblocarii apelurilor.

Potrivit comunicatului, pe piata romaneasca „este o noutate absoluta”, cu multiple avantaje pentru platitori:
. Rapiditate crescuta si simplificarea modalitatii de efectuare a tranzactiei;
. Confirmarea on-line a platii;
. Eliminarea erorilor de tranzactionare, prin validarea prealabila a informatiei de catre Orange Romania;
. Deblocarea rapida a abonamentului Orange ca urmare a facilitatii ce permite achitarea sumei minime de plata si transmiterii informatiilor catre companie in timp real.

Banca pune la dispozitia clientilor patru canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseu.

Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?