18 ianuarie, 2010 – Pentru clientii din mediul urban, Citibank a inaugurat la Baneasa Shopping City Bucuresti prima agentie digitalizata din tara. Printre serviciile oferite clientilor se numara cateva premiere precum posibilitatea de a retrage numerar de la automatul bancar, atat in lei cat si in Euro, sau videoPhone-ul, serviciu de videoconferinta 24/7 ce permite discutia, fata in fata, cu un consultant CitiPphone.
In interiorul sucursalei clientii beneficiaza de o statie de lucru de unde pot accesa website-ul Citibank si realiza tranzactii prin Citibank Online. De asemenea, peretii au incorporate ecrane digitale interactive de 46’’cu prezentarea produselor si serviciilor Citibank dar si panouri LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezinta o colectie actualizata de stiri, indici bursieri, ratele cursului valutar si informatii despre produse.
In plus, clientii beneficiaza de brosuri electronice interactive – Apple IPAD – ce contin prezentari ale produselor si serviciilor Citibank precum si de retea wireless, disponibila pentru toti clientii mall-ului.
„Conceptul de smart banking se adreseaza clientilor moderni din România, care pretuiesc timpul si care prefera o experienta bancara confortabila. Aceasta agentie exemplifica prioritatea Citibank România de a fi cu adevarat inovatoare si atenta la nevoile clientilor”, a mentionat Tibor Pandi, Director General Citibank România. „Experienta bancara adevarata este sloganul nostru în România, iar o data cu lansarea acestei agentii facem înca un pas important spre dezvoltarea unui portofoliu de servicii la standarde globale, cu functii inovatoare în premiera în România”.
Lansarea de la Bucuresti vine dupa lansarea recenta a altor agentii smart banking în New York, Tokyo, Singapore si Hong Kong.
Pentru un tur virtual al agentiei, puteti accesa https://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: