[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

CEC Bank lansează SmartPhone POS – soluție pentru acceptarea plăților cu cardul direct de pe mobil

5 iulie 2021

CEC Bank anunta lansarea aplicației SmartPhone POS – o soluție adresată comercianților, care permite transformarea telefonului mobil în dispozitiv POS pentru acceptarea plăților cu cardul.

”În contextul în care mobilitatea și soluțiile digitale câștigă din ce în ce mai mult teren în rândul consumatorilor și antreprenorilor, aplicația SmartPhone POS este soluția cu care CEC Bank vine în întâmpinarea comercianților pentru acceptarea plăților cu cardul direct de pe telefonul mobil, fără să fie nevoie de închirierea unor dispozitive speciale, de conexiuni suplimentare dedicate POS-ului și de costuri suplimentare de administrare”, a declarat Mihaela Bujac, Director Carduri în cadrul CEC Bank.


Soluția de acceptare a plăților cu cardul de pe telefon se adresează în principal micilor afaceri și business-urilor pentru care mobilitatea este esențială: servicii de curierat și livrare, comerț stradal, servicii la domiciliu, restaurante, etc. În plus, prin decontarea automată a tranzacțiilor la sfârșitul zilei, micii antreprenori pot avea acces rapid la lichidități.

Pentru a susține antreprenorii în procesul de digitalizare a afacerilor, CEC Bank oferă soluția SmartPhone POS în mod gratuit business-urilor care încheie contracte până la sfârșitul anului- fără comisioane de instalare, fără comisioane de administrare și fără comisioane la acceptare până la 30 iunie 2022.

Pandemia a accelerat adopția plăților cu cardul. În 2020, la nivelul portofoliul de carduri emise de CEC Bank, s-a înregistrat o creștere a numărului de tranzacții cu peste 35%, mai mare decât creșterea medie la nivelul sistemului bancar – de 20,6%.

Cu soluția de acceptare a plăților cu cardul prin aplicația SmartPhone POS, plățile se vor face prin simpla apropiere a cardului sau a telefonului clientului de dispozitivul pe care a fost instalată aplicația SmartPhone POS și pe care au fost introduse detaliile de plată. Bonul cu confirmarea plății poate fi trimis clientului pe email, SMS sau Whatsapp.

Aplicația SmartPhone POS a fost certificată de Visa și Mastercard și respectă cele mai înalte standarde de securitate a datelor.

La nivelul comercianților, aplicația SmartPhone POS poate fi utilizată de pe orice dispozitiv – telefon, tabletă – cu sistem de operare Android (versiunea 5.0 sau mai recentă), echipat cu NFC și cu conexiune la Internet. Aplicația poate fi activată imediat pe baza codurilor SMS generate după semnarea contractului cu CEC Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?