[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cea mai mare librarie online din Romania permite deschiderea coletului la livrare inainte de plata

13 ianuarie 2014

In piata de e-commerce incepe sa se manifeste o noua tendinta in randul marilor jucatori online care vor sa ofere un plus de incredere celor 80% dintre cumparatorii de pe Internet care comanda in online dar platesc numerar in lumea reala: introducerea posibilitatii de a deschide spre verificare coletul adus de curier inainte de a efectua plata.

Primii care au introdus facilitatea „deschiderea coletului la livrare” au fost eMag in iulie 2013, cel mai mare magazin online din Romania, iar cateva luni mai tarziu, in decembrie acelasi an, facilitatea era introdusa si de mercador.ro sub numele „livrare cu verificare” , serviciu oferit in premiera pentru site-urile de anunturi.

Astazi, elefant.ro a anuntat printr-un comunicat ca ofera celor peste 250.000 de clienti proprii posibilitatea de a deschide coletul la livrare si de a verifica continutul pachetului inainte de a accepta comanda de la curier.

« In cazul in care continutul coletului nu corespunde cu comanda data sau produsele sunt deteriorate, atunci clientul are dreptul sa refuze comanda. Obiectivul nostru permanent este sa oferim utilizatorilor o experienta tot mai buna la cumparaturile efectuate pe elefant.ro. Iar preocuparea noastra constanta de a extinde serviciile oferite da rezultate multumitoare. Astfel, in ultimele 6 luni, numarul clientilor care au revenit pe elefant.ro pentru a plasa o comanda a crescut semnificativ fata de prima jumatate a anului trecut “, explica Vlad Puescu, Product Manager la elefant.ro.

Daca plata comenzii returnate s-a efectuat prin folosirea unui card bancar, suma va fi restituita de elefant.ro direct in contul clientului in termen de pana la 30 de zile.

Cele mai recente date publicate in urma unui studiu Daedalus, releva faptul ca in ceea ce priveste modalitatea de livrare, 77,3% dintre romanii din mediul urban prefera livrarea la domiciliu, restul optand pentru ridicarea produselor din magazine. De asemenea, cele mai utilizate modalitati de plata sunt plata la livrarea coletului (79,3%), cardul bancar (34,9%) si transfer prin online banking (18%).

Autointitulat mall-ul online al familiei, elefant.ro s-a lansat in urma cu trei ani si jumatate si a reusit sa aiba la vanzare peste 100.000 de produse, domeniile principale fiind carte, inclusiv eBooks, muzica si film, articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii fashion. Potrivit reprezentantilor portalului, audienta zilnica este de zeci de mii de vizitatori iar cifra de afaceri in 2012 a fost de 3,6 mil. Euro.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?