Continuă valul de campanii de tip scam care vizează utilizatori din România! Atacatorii par să se folosească în continuare de domeniu .𝐜𝐥𝐮𝐛, pentru a lansa tentative de fraudare a clienților unor hypermarketuri cunoscute la nivel național, potrivit cert.ro
Așadar, a venit rândul celor de la Carrefour să le fie copiată și utilizată identitatea vizuală, într-o campanie de tip scam cu vouchere false de cumpărături. Compania a publicat deja un mesaj de avertizare pentru clienți, pe conturile oficiale.
Ca și în cazurile precedente, încercarea de păcălire a utilizatorilor păstrează aceiași pași: trei întrebări generice despre experiența la cumpărături în hypermarket, redirecționare către diverse site-uri potențial malițioase și răspândirea mai departe a campaniei către contactele de WhatsApp ale victimei.
Totuși, suma oferită ca recompensă de către atacatori pare să crească de la campanie la campanie, ajungând acum la o valoare de 5000 de ron, dublu față de scam-ul precedent, în care se foloseau de MegaImage.
Până acum, au fost vizate de astfel de astfel de campanii timp scam, Profi, Mega Image, Lidl, Kaufland, Adidas şi Ikea.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: