Continuă valul de campanii de tip scam care vizează utilizatori din România! Atacatorii par să se folosească în continuare de domeniu .𝐜𝐥𝐮𝐛, pentru a lansa tentative de fraudare a clienților unor hypermarketuri cunoscute la nivel național, potrivit cert.ro
Așadar, a venit rândul celor de la Carrefour să le fie copiată și utilizată identitatea vizuală, într-o campanie de tip scam cu vouchere false de cumpărături. Compania a publicat deja un mesaj de avertizare pentru clienți, pe conturile oficiale.
Ca și în cazurile precedente, încercarea de păcălire a utilizatorilor păstrează aceiași pași: trei întrebări generice despre experiența la cumpărături în hypermarket, redirecționare către diverse site-uri potențial malițioase și răspândirea mai departe a campaniei către contactele de WhatsApp ale victimei.
Totuși, suma oferită ca recompensă de către atacatori pare să crească de la campanie la campanie, ajungând acum la o valoare de 5000 de ron, dublu față de scam-ul precedent, în care se foloseau de MegaImage.
Până acum, au fost vizate de astfel de astfel de campanii timp scam, Profi, Mega Image, Lidl, Kaufland, Adidas şi Ikea.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: