28 octombrie 2011 – MasterCard Europe anunta ca dupa doua luni de campanie nationala in Romania, rezultatele au depasit toate asteptarile: in cele 42 de hypermarketuri, din 13 orase, numarul persoanelor care au efectuat cumparaturi pe card a fost de peste 450.000 – ceea ce inseamna o medie de 14.000 pe zi. Numarul participantilor s-a triplat fata de cel inregistrat la prima editie a campaniei de toamna din 2009.
Campania „Pastreaza loc in portofel pentru ceea ce conteaza cu adevarat”, organizata de MasterCard Europe, impreuna cu hipermarketurile Carrefour, real,–, cora si Auchan, s-a derulat in: Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Suceava, Targu-Mures, Timisoara, Baia-Mare, Drobeta si Sibiu.
„2 luni de campanie la nivel national, 42 de locatii participante, 600 de promoteri implicati, peste 450.000 de participanti, premii de 634.752,64 lei si cele mai importante patru lanturi de hipermarketuri din tara – asa se poate rezuma campania MasterCard, devenita deja traditie pentru noi. Din 2009 si pana acum, am crescut numarul locatiilor, valoarea premiilor, dar si numarul participantilor, care, pe parcursul acestor trei ani, s-a triplat”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
Pe toata durata promotiei, persoanele care au platit cumparaturile cu un card MasterCard sau Maestro, in oricare dintre cele patru lanturi de hipermaketuri, au avut sansa sa participe, indiferent de valoarea tranzactiilor facute. Premiile de anul acesta au constat in seturi de jocuri, albume foto si seturi de magneti de frigider, toate derivand din conceptul creativ al campaniei, care a pus in prim-plan ideea de familie.
Premiul cel mare a fost de 1.000 de lei, banii fiind virati direct pe cardurile castigatorilor. Participantii au avut sansa sa castige 168 de premii a cate 1.000 lei, cate 4 in fiecare dintre cele 42 de magazine. Posesorii de carduri MasterCard si Maestro au fost recompensati cu aproximativ 85.000 de premii, a caror valoare totala a fost de 634.752,64 lei.
„Pentru al treilea an consecutiv, avem satisfactia ca am reusit sa punem pe roate o campanie cu un mecanism atragator, cu un concept creativ, care a starnit interesul posesorilor de carduri MasterCard si Maestro, dar si cu un element nou in materie de promovare – am folosit serviciul de proximity sms, Location Based-Advertising, lansat de Vodafone. Prin intermediul sau, clientii au primit informatii despre campanie, pe telefonul mobil, imediat ce ajungeau in apropierea magazinelor participante”, continua Ioana Gorganeanu.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: