[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT – Numărul de clienţi ai bancii a crescut cu peste 133.000 de la începutul anului (aproape 4%)

12 noiembrie 2021

Numărul de clienţi al băncii a crescut cu peste 133.000 de la începutul anului, +4% la persoane fizice şi +3% la persoane juridice. La finele trimestrului al treilea din acest an, banca detinea un portofoliu de aproximativ 3,2 milioane de clienţi retail, 360.000 de clienţi IMM&Micro şi peste 11.000 de clienţi corporate activi.

Continuăm creșterea finanțărilor și a operațiunilor semnificativ peste media pieței și contribuim la relansarea economiei și a societății, câștigând în același timp cotă de piață. Le mulțumesc colegilor din BT – împreună procesăm un volum covârșitor de operațiuni și numerar și servim zilnic sute de mii de clienți, online și în unități.


BT este o bancă românească, banca românilor, un campion local și un exemplu că atunci când ai ambiție, curaj și profesionalism, reușești,” afirmă Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

În trimestrul trei din acest an, Banca Transilvania a dat startul transformării sustenabile pe piața cardurilor prin Visa Classic, card realizat din plastic reciclat şi elemente biodegradabile. De asemenea, a lansat cardul de cumpărături STAR Forte 100% online, în super-aplicația BT Pay: în aproximativ 10 minute clienții pot obține cardul virtual și îl pot utiliza direct la plata cumpărăturilor.

Rezultate financiare

Profitul net consolidat al Grupului BT este de 1.669 milioane lei, din care 1.474 milioane lei este al băncii, iar aproximativ 195 milioane de lei este al subsidiarelor şi participaţiilor de capital. Activele Grupului Financiar Banca Transilvania au ajuns la 118 miliarde lei la finalul trimestrului trei din acest an, în creștere cu 9,7% față de începutul anului.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?