BT integreaza banking-ul in aplicatiile de social-media. Clientii bancii pot trimite si primi bani folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului.

15 iulie 2019

Banca Transilvania si compania PayKey (Israel), oferă clienților BT o soluție de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.

Datorită Social Banking Solution™, clienții băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie ale social media:


. trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT);

. solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienți BT); verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay. Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secțiunea Tastaturi, fie direct din aplicația cu acelaşi nume BT.

Pentru clienții BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opțiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicație.

Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision. Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.

“Aplicațiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viața clienților noştri. Soluția PayKey ne ajută astfel să oferim o experiență digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluția să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Experiența noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking 2 Solution™ este o cale foarte bună de a interacționa cu clienții, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziționare a băncii ca first-mover în ceea ce priveşte inovația”, declară Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.

BT oferă alternativa pentru plată contactless, prin colecția BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brățară, sticker, aplicația cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte tastatura / extensia BT Pay.

Înființată în Tel Aviv în 2014, PayKey oferă o soluție care permite băncilor să crească brand engagement-ul prin transformarea tastaturii telefonului mobil într-un nou canal de distribuire a serviciilor. Datorită PayKey, clienții băncilor au acces la o serie de servicii financiare, cum sunt: transfer şi solicitare de bani, verificarea soldului bancar, retragere de bani de la ATM fără a utiliza cardul etc. din orice aplicație de mesagerie social media.

Transformând tastatura smartphone-ului într-un nou canal de distribuire a serviciilor şi informațiilor, PayKey ajută băncile să îşi atingă obiectivele prin creşterea loialității față de brand, creşterea canalelor de vânzare şi perfecționarea experienței oferite clienților.

„Soluția PayKey este uşor de integrat şi este o aplicație sigură pentru că, pentru realizarea de operațiuni, păstrează metoda de indentificare a băncilor.”, precizeaza compania.

PayKey a câştigat numeroase premii, cum ar fi: Efma-Capgemini Best Fintech 2018, Citi Mobile Challenge EMEA, Santander ‘Pitch Slam’, Visa Contactless & Mobile Awards Payment Innovation şi face parte din Europe’s Hottest 50 FinTech Firms.

Compania a primit până acum 16 milioane USD de la companii cum sunt: CommerzVentures, Santander InnoVentures, SBI Group, Siam Commercial Bank, Mastercard, MizMaa, Digital Ventures, e.ventures, Wharton Asset Management şi Magma VC.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?