[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BRD a intampinat „dificultati temporare in efectuarea unor tranzacții e-commerce”, de peste 40 de ore, pe cardurile Mastercard

7 noiembrie 2018

Update: 8 noiembrie, 10.30: „Va informam ca situatia a fost remediata si toate platile online cu cardurile BRD emise sub logo-ul Mastercard sunt efectuate cu succes. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru rabdare.”

***

Pagina de facebook a BRD promova urmatorul mesaj in seara zilei de 6 noiembrie (orele 18.42):

„Dragii noștri,
Din cauza unei probleme tehnice, puteți întâmpina dificultăți la realizarea plăților online cu cardurile BRD emise sub logo-ul Mastercard. Echipele noastre lucrează la rezolvarea situației. Vă vom anunța imediat ce situația va fi remediată. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create astfel și vă mulțumim pentru înțelegere.”

Astazi la pranz, pe aceeasi pagina de facebook, BRD nu numai ca nu a anuntat nicio remediere, dar banca a publicat ca update acelasi mesaj, de „dificultati temporare”, precizand insa ca se fac eforturi pentru a rezolva aceasta problema in cursul zilei de azi (7 noiembrie). Iata update-ul:

„Vă informăm ca puteți întâmpina dificultăți în realizarea unor plăți online cu carduri BRD emise sub logo-ul Mastercard. Aceasta situație afectează doar anumite tranzacții e-commerce Mastercard și nu influențează celelalte tipuri de operațiuni cu carduri. Facem eforturi să rezolvăm această problemă în cursul zilei de azi. Vă vom anunța imediat ce situația va fi remediată. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri astfel create și vă mulțumim pentru înțelegere.”

Au trecut deja 24 de ore de la primul anunt si BRD inca nu a anuntat remedierea problemei tehnice. Banca fie a uitat sa-si informeze clientii de remediere, fie situatia este mai grava si pune serioase probleme echipelor de specialisti IT ai bancii.

Clientii comenteaza (pe pagina de facebook a bancii):

Irina Stefan: „Sper sa nu procesati subit aceste tranzactii esuate….Am incercat de 4 ori sa fac o plata.”

Adrian Ionescu: „Si cam cat estimati ca va mai dura pana remediati? Rescrieti toate programele de e-commerce?”

 

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?