Numarul total al utilizatorilor serviciului BRD@ffice a crescut in 2013 cu 12% fata de sfarsitul anului 2012, depasind 50.000, in timp ce valoarea tranzactiilor a inregistrat cresteri de peste 40% in aceeasi perioada.
„Incercam sa ne adaptam in permanenta nevoilor exprimate de clienti, astfel incat sa imbunatatim continuu capacitatile aplicatiilor noastre de online si mobile banking si sa incurajam astfel utilizarea acestora”, a declarat Bogdan Spuza, Directorul executiv al departamentului Marketing si Managementul Produselor din cadrul BRD.
In acest sens, BRD a venit chiar astazi cu un comunicat de presa prin care anunta ca aplicatia de Internet banking pentru companii, BRD@ffice, a fost optimizata prin adaugarea unor noi functionalitati.
„Utilizatorii pot astfel constitui noi tipuri de depozite si au acces la conditii preferentiale pentru operatiunile de schimb valutar. Pentru a spori flexibilitatea in utilizare au fost aduse imbunatatiri in administrarea platilor prin semnarea colectiva/selectiva a acestora, prin noi optiuni de cautare a partenerilor definiti la nivelul aplicatiei si a fost introdus un nou format de descarcare a extrasului de cont, care permite editarea informatiilor.”, potrivit comunicatului BRD.
Serviciul BRD@ffice asigura, informatii actualizate in timp real despre soldul conturilor, procesarea online a platilor receptionate, inclusiv in weekend si in zilele nelucratoare, reduceri de 35% la comisioanele standard aferente platilor precum si gratuitate la transferurile initiate prin BRD@ffice intre conturile proprii.
Gradul de adoptie al serviciilor de „banca la distanta” in randul clientilor BRD inca nu este ridicat. In prezent, doar unul din 5 clienti are abonament la aplicatia de Internet banking a bancii. Astfel, potrivit datelor BRD, din cei 2,2 milioane de clienti, doar 421.000 sunt abonati ai serviciului BRD Net (nu neaparat utilizatori).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: