10 ianuarie, 2012 – BRD a anuntat ca a semnat parteneriate cu peste 100 de emitenti de facturi pentru care ofera serviciul de colectare, inclusiv prin Internet si telefon mobil. 20% dintre aceste plati facturi se fac in afara sucursalei, prin intermediul serviciilor de Internet banking si Direct Debit, automatelor bancare sau al terminalelor POS instalate la comerciantii parteneri.
Ca urmare, BRD a inregistrat o crestere semnificativa a numarului operatiunilor de plata a facturilor, volumul acestora depasind o medie lunara de 600 mil. lei in 2011. Prin Simplis Debit, cei peste 30.000 de clienti abonati ai serviciului platesc, in medie, 80.000 de facturi pe luna.
Facturile pot fi platite prin intermediul serviciului Simplis Facturi atat in unitatile BRD, cat si la comerciantii acceptanti, prin Internet, prin intermediul telefonului fix/mobil ori prin solutii 100% personalizate, dedicate pentru plata facturilor (automatele ROBO).
Printre avantajele folosirii acestei solutii pentru emitentii de facturi se numara eliminarea costurilor de gestiune si manipulare a numerarului accesul imediat la suma incasata, degrevarea ghiseelor proprii de aglomeratie, precum si fidelizarea clientelei prin oferirea unor modalitati suplimentare de plata.
Numarul facturilor platite prin intermediul Simplis Debit a crescut in primele 11 luni ale anului 2011 cu 20% fata de aceeasi perioada a anului 2010, ajungand la peste 80.000 de facturi pe luna. Numarul clientilor ce beneficiaza de acest serviciu a depasit 30.000.
“Traim intr-o perioada in care timpul reprezinta cel mai important reper cotidian. De aceea, prin diversificarea si modernizarea serviciului de colectare a facturilor, reusim sa usuram sarcina de plata a obligatiilor lunare si astfel sa satisfacem dorintele clientilor nostri, atât beneficiari, cât si platitori“, a declarat Elena Oprea, Director Executiv Delegat al Departamentului Strategie si Marketing din cadrul BRD – Groupe Société Générale.
Cele mai multe plati de facturi se fac in contul institutiilor financiare (BRD Finance) si al societatilor de asigurare, cu o pondere de 37%, pe locul doi, cu 17%, fiind facturile pe sectorul telecomunicatii si cablu.
Update
20% dintre platile de facturi colectate de BRD pentru cei peste 100 de facturieri parteneri se realizeaza in afara sucursalei, prin intermediul serviciilor de Internet banking si Direct Debit, automatelor bancare sau al terminalelor POS instalate la comercianti. Terminalele ROBO, cu functie „cash in” – special dedicate pentru plata facturilor, reprezinta principalul canal, cu o pondere de 51%, in vreme ce la ghiseul bancii se realizeaza 29% dintre tranzactiile de plati facturi.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: