Blugento lanseaza o platforma eCommerce de tip SaaS, destinata companiilor cu afaceri de peste un milion de euro

1 iulie 2020

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce, lansează Zento, noua platformă eCommerce de tip SaaS bazată pe Magento 2.

„Zento se adresează, cu precădere, companiilor care au deja un magazin online și vor să treacă la următorul nivel de scalare a vânzărilor și business-urilor offline, cu experiență,  care vor să facă pasul în online. Noua platformă este destinată companiilor care au o cifră de afaceri de cel puțin 1 milion de euro.”, potrivit comunicatului.

Dezvoltarea Zento, cel mai nou produs din portofoliul Blugento, construit pe baza platformei Magento 2, a fost posibilă în urma investiției pe care grupul polonez R22 a făcut-o, anul trecut, în Blugento. Avem toate premisele ca, prin intermediul Zento, să ne creștem amprenta internațională, să facilităm competitivitatea magazinelor românești pe piețele din afară, punându-le la dispoziție o platformă puternică și stabilă”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento.

„Platforma Zento permite magazinelor online să fie mult mai rapide, timpii de încărcare a paginilor scăzând considerabil. Procesul de cumpărare este îmbunătățit, astfel că utilizatorii finali pot achiziționa produsele dorite într-un timp mai scurt,” precizeaza compania.

Zento faciliteaza interacțiunea cu magazinul prin integrarea PWA (Progressive Web Apps). Astfel, „platforma oferă o interacțiune identică cu cea a unei aplicații mobile, fără a fi nevoie ca utilizatorii să instaleze o aplicație din App Store sau Play Store pe care să o actualizeze periodic,” mai spun reprezentantii companiei.

Blugento va dezvolta în continuare, în paralel, și platforma Blugento, construită pe soluția anterioară, Magento 1, aceasta putând fi folosită atât de clienții existenți, cât și de cei noi.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?