[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday aproape a dublat cererile pentru credite online în România – analiza Qoobiss

4 decembrie 2023

Black Friday a generat anul acesta o creștere cu peste 80% a numărului de cereri de credite online de consum înregistrate în 10 noiembrie, față de o zi obișnuită, potrivit unei analize realizate, în România, de Qoobiss, dezvoltatorul soluției Qoobiss Identify, ce oferă un proces securizat și digitalizat de verificare a identității la distanță folosind mijloace video.

Suma  medie finanțată a crescut cu peste 35%, semn că, anul acesta, românii au avut nevoie să achiziționeze produse mai scumpe, pe care să le achite într-o perioadă mai lungă, plătind rate cât mai mici. Astfel, creditele contractate de Black Friday au vizat o perioadă medie de rambursare de 29 de luni, potrivit Qoobiss, care a analizat vânzările realizate de clienții din portofoliu.

Creșterile înregistrate au fost favorizate și de utilizarea serviciilor de tip eKYC, care au ușurat accesul la finanțare.

Beneficiind de serviciul Qoobiss Identify disponibil non-stop pentru identificare video la distanță a utilizatorilor, instituțiile financiare au înregistrat o creștere semnificativă a bazei lor de clienți, a conversiilor, într-un timp record. În special, în perioada aglomerată de Black Friday, când cererea pentru servicii ce necesită identificarea clienților la distanță a atins cote maxime”, spune Ileana Comănescu – Product Manager KYC Global la Qoobiss, menționând că utilizarea acestor tipuri de servicii a adus un plus de siguranță pentru instituțiile financiare.

O soluție de identificare a clienților la distanță, folosind mijloace video, poate aduce multiple beneficii în reducerea fraudei asociate cu produsele BNPL (Buy Now Pay Later), oferind un nivel suplimentar de securitate și încredere. Cu mulți consumatori care pierd puterea de cumpărare, serviciile BNPL devin din ce în ce mai populare”.

Qoobiss apreciaza ca cererile pentru utilizarea de astfel de servicii se vor înteți în perioada următoare, pe măsură ce migrarea serviciilor financiare în mediul digital determină căutarea unor soluții inovatoare și tehnologice pentru a satisface nevoile clienților.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?