[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Black Friday 2022 – PayU estimeaza vanzari de peste 100 mil. euro, intr-o singura zi (11 noiembrie). „Usor peste valoarea anului trecut.”

1 noiembrie 2022

Plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 67% din totalul tranzacțiilor plătite în ziua de Black Friday 2022, cu o creștere anuală de 8%. PayU Romania estimează că valoarea medie a achizițiilor cu plata în rate se va dubla față de o zi obisnuita.

PayU, liderul plăților online din România, estimează că și în ediția de anul acesta a Black Friday, care va avea loc pe 11 noiembrie, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, ușor peste valoarea anului precedent.


Pentru cel mai important eveniment de cumpărături al anului, PayU preconizează o creștere de aproximativ 15% a numărului de tranzacții cu plata online, ceea ce confirmă încă odată interesul românilor pentru acest eveniment, care a intrat într-o etapă de maturizare pe plan local.

„Menținerea trendului ascendent al tranzacțiilor online se datorează încrederii consumatorilor de a achiziționa în ziua de Black Friday nu doar produse din categorii vedetă precum IT&C sau fashion, ci și din alte categorii, mai noi pentru online, precum cafea, parfurmuri&cosmetice, jucării, servicii medicale sau pachete turistice, așa cum s-a putut observa în anul precedent.” – potrivit comunicatului.

„Creșterea diversității produselor aflate în oferta de Black Friday 2022 este posibilă și ca urmare a dezvoltării segmentului de business de tip marketplace, unde tot mai mulți comercianți, care nu aveau un site propriu sau operau strict în mediul offline, au înțeles că se pot înrola relativ ușor, având astfel acces la un nou canal prin care atât vânzarea, cât și procesele operaționale sunt rapide și optimizate de către furnizorul de marketplace.” – mai precizeaza PayU Romania.

În ediția precedentă a Black Friday, plata cu un singur click a reprezentat 62% în portofoliul PayU, această pondere fiind posibilă datorită salvării cardului de către cumpărători în sistemul PayU sau Google Pay, pentru a realiza o achiziție și, implicit, o plată online, rapid și simplu, fără să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacție. Și pentru evenimentul de anul acesta îi încurajăm pe cumpărători să își salveze din timp cardul în sistemul PayU sau Google Pay mai ales că, prin salvarea acestuia, pot beneficia și de rambursarea rapidă a banilor, vizibili în cont în mai puțin de 30 de minute de la confirmarea returului, beneficiu unic în Europa, oferit de către PayU,” a declarat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

Ca și în anii precedenți, cumpărătorii din întreaga lume vor continua să aleagă comercianții locali, în timp ce românii își vor extinde căutarea produselor preferate pe platformele transfrontaliere. Astfel, similar cu 2021, este de așteptat ca aproximativ 9% din totalul plăților online de Black Friday să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară, o tendință de altfel constantă în ultimii ani, ceea ce ne indică o obișnuință a clienților din afara țării de a urmări ofertele disponibile în această zi la comercianții din România.

Pentru a-i ajuta pe comercianții români să își extindă afacerea transfrontalier, PayU a dezvoltat platforma globală PayU HUB. Prin integrarea unică cu interfața API, comercianții au acces la miliarde de potențiali noi clienți pe piețele cu o creștere accelerată din Asia, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa și America Latină.

Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an de Black Friday includ Arabesque.ro, Altex.ro, Elefant.ro, eMAG.ro, F64.ro, FashionDays.ro, Flanco.ro, Flip.ro, iStyle.ro, Jysk.ro, Noriel.ro, Pcgarage.ro, Quickmobile.ro, Studio Moderna, tazz.ro, Vivre.ro, Vodafone.ro și alții.

# # #

Despre PayU

PayU este divizia fintech și plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plată online în 50 de piețe cu creștere accelerată, preocupat de crearea de servicii financiare de ultimă oră adaptate nevoilor a peste 450.000 de comercianți și milioane de consumatori. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare și creării unei lumi fără frontiere financiare, în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari jucători din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?