La un an de la lansarea BCR Alert pentru persoane fizice, banca anunta ca ofera acest serviciu si catre clientii micro si PFA-uri, la un cost de 5 RON/luna/cont pentru maxim 25 de mesaje. Pana in prezent, BCR Alert a generat peste 1,5 mil.de alerte, atat prin SMS si prin email, o treime dintre acestea fiind inregistrate numai in ultimele trrei luni.
BCR Alert Plus este un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR, pe care este activat serviciul. Detaliile din alerte aferente fiecarei tranzactii includ locatia efectuarii operatiunii, data si ora, insa mesajele pot fi personalizate cu mai multe informatii.
“Prin intermediul acestui nou serviciu, clientii Micro si PFA au posibilitatea de a-si personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se genereaza, precum si posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe Email si invers). Aceste modificari se pot face atat prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR. In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile din sau in cont, fara sa plateasca vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Valoarea minima pe care trebuie sa o aiba tranzactiile ca sa fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unitati monetare (ex. 100 RON/ 100 EUR), cu exceptia tranzactiilor efectuate prin Direct Debit si Standing Order.
Pentru mesajele transmise prin SMS, suplimentar limitei de 25 de mesaje, costul este de 0,8 RON/SMS. In cazul in care clientul alege sa isi activeze alertele doar pe email, acestea nu se tarifeaza suplimentar, indiferent de numarul de alerte trimise, fiind incluse in taxa de administrare a serviciului.
Clientii primesc alerte pentru tranzactii precum toate intrarile inregistrate in contul curent al clientului, si toate iesirile inregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai putin operatiunile dispuse la ghiseele BCR (de ex. depuneri/retrageri de numerar).
De asemenea, anuntarea operatiunilor de tip Standing Order si Direct Debit cu 1 zi inainte de efectuarea acestora face obiectul alertelor precum si confirmarea efectuarii operatiunilor de tip Standing Order si Direct Debit sau notificarea ca operatiunea nu a fost efectuata.
Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit in momentul efectuarii tranzactiei, cu exceptia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc in intervalul 10.00 – 20.00.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: