[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BCR – canalele online schimba modul de interactiune al clientului cu banca

25 octombrie 2012

25 octombrie, 2012 – Serviciul BCR prin care clientul isi acceseaza banca folosind telefonul mobil, m.24banking.ro, a generat 340.000 de tranzactii, 28.000 de operatiuni efectuate si 320.000 interogari de sold si istoric de tranzactii, in primele 10 luni de la lansare. Valoarea tranzactiilor prin acest serviciu a depasit 102 mil. lei in aceeasi perioada.

Conform unui studiu ad-hoc realizat de BCR canalele on-line schimba rolul clientului in relatia cu banca permitandu-i acestuia sa aleaga unde si cum sa interactioneze cu aceasta. Potrivit studiului mentionat, echipamentele de self-service si internet banking-ul sunt instrumentele care au facut posibila independenta totala fata de programul unitatilor bancare iar mobile bankingul este un pas inainte in acesta directie.

“Clientii isi doresc tot mai mult sa interactioneze cu banca fara sa se mai deplaseze in unitati. Telefonul mobil este dispozitivul mereu la indemana si am observat ca este preferat atat pentru informare cat si pentru tranzactionare si cumparare de produse noi.” a declarat Bogdan Marin, Director Managementul Canalelor Retail BCR

BCR a anuntat astazi oficial si implementarea aplicatiei 24banking pentru telefoanele mobile de tip smartphone cu sisteme de operare Android si IOS. Potrivit bancii, in prima saptamana de la lansarea aplicatiei au fost peste 3.000 de accesari care au testat-o si i-au acordat un punctaj de 4,9 puncte din 5 posibile.

Aplicatia 24banking poate fi descarcata gratuit din Play Store sau AppStore

https://play.google.com/store/apps/details?id=at.spardat.bcrmobile

https://itunes.apple.com/us/app/24banking/id542333416

Prin 24banking clientii pot contacta banca, pot afla ultimele noutati despre BCR, pot afla cursul valutar BCR si pot gasi cea mai apropiata unitate, cel mai apropiat ATM si pot accesa serviciul de internet banking al bancii, consultand informatii despre propriile conturi si efectuand cele mai uzuale tranzactii.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?