[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania vrea ca minim 20% dintre abonatii BT24 sa devina utilizatori de mobile banking in 2012

17 noiembrie 2011

Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania – BT24 – are acum 200.000 de clienti, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pana la sfarsitul anului viitor, banca isi propune ca cel putin 20% dintre acesti clienti sa utilizeze si aplicatia de mobile banking. Sunt vizate persoanele tinere, de pana in 40 de ani, dinamice, ce domiciliaza in principalele orase ale tarii, posesoare de smartphone-uri.

Oficialii bancii apreciaza BT24 Mobile Banking ca fiind „cea mai moderna aplicatie de acest gen de pe piata”, prin care clientii au acces la informatii financiar–bancare si posibilitatea de a derula tranzactii, direct de pe telefonul mobil.

BT24 a fost relansat pe piata in luna septembrie a.c. avand si o versiune pentru smartphone-uri. BT24 poate fi accesat oricand, de oriunde din lume, folosind un computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser.

Aproape 50% dintre clientii serviciului BT24 Internet Banking au varsta cuprinsa intre 30 si 40 de ani, aproximativ 30% sunt cei care au intre 20 si 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu varste intre 40 si 50 de ani. Distributia este 80% persoane fizice, respectiv 20% companii, iar cei mai multi clienti activi provin din orasele: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Constanta si Iasi.

Cele mai populare operatiuni in randul clientilor sunt: verificarea soldului, plata utilitatilor, tranzactiile intrabancare si interbancare si operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzactionare sau definirea de alerte.

“Noua versiune a aplicatiei BT24 a castigat, in mai putin de doua luni, peste 20.000 de clienti, ceea ce inseamna aproximativ 400 de clienti noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorita beneficiilor pe care clientii nostri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si comisioane zero la o serie de operatiuni” – declara Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.

Comentarii (1)
  1. Mihai B. spune:

    Este o aplicatie primitiva, care functioneaza aleatoriu. In lista de tranzactii poti vedea doar tranzactiile efectuate din Internet banking, nu si cele de pe card, ATM sau POS. Obiectiv, este cea mai proasta aplicatie de mobile banking din Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?