Banca Transilvania a atins borna de patru milioane de carduri valide, aflate in circulatie. „BT este cel mai mare emitent de carduri din țară începând cu 2017, iar acum are o cotă de piață de peste 22%.”, potrivit comunicatului de presa.
„În medie, în fiecare secundă sunt realizate 10 tranzacții cu cardurile Băncii Transilvania, iar volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 față de 2018. Peste 80% dintre tranzacțiile de cumpărături la POS cu carduri BT sunt contactless.”, precizeaza banca.
Peste 700.000 de carduri BT sunt şi în format digital, înrolate în aplicațiile BT Pay şi Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul. Clienții băncii folosesc, de asemenea, accesoriile de plată: ceasul, brățara, stickerul, Garmin Pay, Fitbit Pay şi tastatura/extensia BT Pay.
“Momentul 4 milioane de carduri, dintre care 500.000 de carduri de credit, are un loc aparte în povestea cardurilor BT. 2020 va fi o continuare a acestui parcurs, cu accent pe zona de digital, pentru a aduce clienților bankingul mai aproape. Prioritate va fi walletul BT Pay, unul dintre produsele preferate ale clienților noştri, pentru care vom avea multe noutăți, care cu siguranță vor fi din nou de mare impact şi vor întări poziționarea noastră de bancă inovatoare” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
In perioada 2007 – 2019, BT a reusit sa-si bubleze portofoliul de carduri la fiecare sase ani.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: