DRUID este partenerul Băncii Transilvania pentru dezvoltarea Chat BT.
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania. „Având la bază inteligența artificială de tipul Machine Learing/învățare automată, Chat BT transformă modul în care clienții interacționează cu BT Pay prin comunicare cu asistentul virtual, direct din aplicație.” – potrivit comunicatului.
De asemenea, clienții au opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii. Noua funcționalitate este implementată progresiv, iar în această etapă, comunicarea este în limba română, urmând să fie posibilă și în alte limbi.
___________
BT este prima instituție bancară din România care a integrat inteligența artificială în comunicarea cu clienții, în serviciile și procesele sale, atât de tipul Robotic Process Automation (RPA), cât și Large Language Model (LLM). BT a făcut primul pas în 2017, odată cu lansarea primului chatbot pentru comunicarea cu clienții. O altă integrare cu impact, care simplifică interacțiunile și care a crescut accesibilitatea la informații, este Microsoft Azure OpenAI, în 2023 și 2024, datorită căreia vizitatorii site-ului BT, Întreb BT și FIT – Finanțe pe Înțelesul Tuturor au la dispoziție opțiunea Search AI.
BT este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Bancă universală, acoperă toate
segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Are peste 20% cotă de piață, 4,4 milioane de
clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.
DRUID este o platformă end-to-end pentru construirea de agenți AI și aplicații conversaționale de business, care îi ajută pe angajați să atingă un nivel superior de productivitate și să ofere clienților o experiență superioară, intuitivă. Începând cu 2018, viziunea DRUID este să ofere fiecărui angajat un asistent virtual inteligent, printr-o rețea globală formată din peste 200 de parteneri și 300 de clienți.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: