21 decembrie, 2011 – Dupa ce RATB a decis sa elimine biletul pe suport hartie este randul unei alte institutii sa procedeze la fel. Agentia Vreau Bilet, in parteneriat cu BRD, va pune in circulatie primul card co-branded destinat achizitionarii biletelor la concerte si spectacolele de teatru. Produsul este emis sub licenta MasterCard si foloseste tehnologia contactless. Posesorii vor beneficia de discount-uri atunci cand vor achizitiona bilete la spectacolele organizate de Agentia Vreau Bilet.
In plus, intentia emitentului este ca posesorii sa poata plati biletele direct din site-ul Agentiei, www.vreaubilet.ro, fara a fi nevoie sa printeze biletele sau ca acestia sa-si noteze locurile. Ajunsi la sala de spectacol, posesorii de BRD-Vreau Bilet vor apropia cardul de un cititor care va emite o chitanta cu randul si locul ocupat.
Initiativa BRD vine ca o extensie fireasca dupa ce tehnologia contactless a fost introdusa pentru plata calatoriei pe transportul in comun si pentru accesul pe stadioane. In prezent, BRD are peste 50.000 de carduri contactless.
Cardul BRD-Vreau Bilet se va lansa in cadrul celei de-a X-a editii a spectacolului simfonic “Craciun Vienez” ce se va desfasura la Sala Palatului in zilele de 21 si 22 decembrie a.c., incepand cu orele 19.00. Castigator al Premiului Emmy, Edvin Marton si vioara sa Stradivarius vor incanta audienta alaturi de European Royal Orchestra, sub bagheta dirijorului austriac Gottfried Rabl, dirijorul Orchestrei Simfonice Radio din Viena.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: