[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ASSECO implementeaza la GarantiBank NV sistemul de management al fraudei pentru gestionarea tranzactiilor SWIFT si SEPA

22 noiembrie 2017

Asseco SEE (ASEE), parte a grupului Asseco, al 6-lea cel mare furnizor de software din Europa anunță implementarea soluției InACT® Enterprise Fraud Management (sistemul de management al fraudei în întreprinderi) în cadrul GarantiBank NV, membră a grupului BBVA.

„Soluția InACT, aleasă din anul 2009 de bănci și instituții financiare internaționale de top pentru a opri activitățile frauduloase interne și externe, a fost customizată prin dezvoltarea pentru GarantiBank NV a unui modul suplimentar personalizat de gestionare a fișierelor în vederea gestionării tranzacțiilor SWIFT și SEPA.”, potrivit comunicatului de presa.

InACT® File Management Module (modulul de management al fișierelor) verifică și rezolvă în mod regulat fișierele mesaj SWIFT și SEPA și le filtrează prin scenarii de fraudă InACT®. De asemenea, InACT® „produce alerte pentru manageri pentru a preveni activitățile frauduloase prin identificarea fișierelor aferente”, precizeaza compania.

Cu această infrastructură dezvoltată de ASEE, GarantiBank NV intenționează să își sporească activitățile de monitorizare a fraudei printr-o platformă digitală în detrimentul controalelor manuale. Această schimbare este în concordanță cu programul de transformare agilă și digitală ce se derulează în prezent în cadrul băncii.

InACT® acoperă multitudinea tipurilor de fraudă pentru toate canalele
Modulul InACT® Enterprise Fraud Management (management al fraudei în întreprinderi) ajută băncile să întreprindă acțiuni automate sau manuale pentru a preveni activitățile frauduloase în timp real și în timp cvasi-real prin integrarea cu toate aplicațiile, precum core banking, comutator de autorizare, internet banking, phone banking, mobile banking, CRM, SMS și e-mail.

În plus, InACT® ajută băncile să monitorizeze împotriva fraudei toate tranzacțiile financiare și nefinanciare ale emitenților și achizitorilor și să prevină atacurile frauduloase prin acoperirea pe canale multiple de internet banking, mobile banking, sucursale, ATM, POS și vPOS.

InACT® a fost conceput pentru a deservi instituții și unități de afaceri multiple printr-o singură instalare. Autorizările definite dintr-un singur punct se decid la nivel instituțional și organizațional. Funcția „Maker-Checker” le permite utilizatorilor persoane juridice autorizate să aprobe modificări și definiții realizate de un alt utilizator din echipă, cum ar fi modificări în definițiile scenariului.

Compania Asseco va fi prezenta la „PSD2. New Business Models – Fintech Banking Summit”, ce se va desfasura in zilele de 28 si 29 noiembrie la Institutul Bancar Roman din Bucuresti. Prezentarea va fi sustinuta de catre domnul Adrian Nastase, manager banking business unit la Asseco. 

Source: Asseco SEE

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?