[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Asociatia Romana a Magazinelor Online pregateste lansarea unei campanii cu „impact semnificativ”, inclusiv pentru comertul cross-border

21 februarie 2017

Dupa ce a aderat in cursul anului trecut la Ecommerce Europe, ceea ce ii permite sa se implice direct in definitivarea normelor privind comertul electronic la nivel european, Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) isi propune pentru 2017 sa fie mai prezenta atat la nivel national cat si international.

“Pentru ARMO anul acesta inseamna punerea in practica a unor actiuni de impact, incepute anul precedent. ARMO a aderat la organizatiile europene Ecommerce Europe si EMOTA, unde suntem si in board. Acest lucru ne permite sa ne implicam direct, in ceea ce inseamna viitorul pentru normele privind comertul online, la nivel european, nu doar national”, subliniaza Florinel Chis, director executiv ARMO.

De asemenea, ARMO are ca intentie cresterea numarului de membri din segmentul SMB pentru care vrea sa ofere o serie de beneficii concrete: de la furnizarea de rapoarte, analize si statistici din piata locala si Europa, pana la consultanta si alte informatii relevante pentru desfasurarea activitatii.

In plus, „sustinem marii retaileri offline in demersurile lor de a creste si dezvolta partea de online.”, mai spune Chis care a precizat ca pentru acest an ARMO are in plan demararea unei campanii ce are ca scop cresterea increderii in utilizarea comertului electronic, inclusiv in randul antreprenorilor.

“Pentru a creste increderea si a sustine inclusiv comertul cross-border, vom avea o lansare cu impact semnificativ, lansare pe care o vom anunta curand, in primul trimestru, impreuna cu detaliile aferente”.

Sursa: wall-street.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?