[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Asociatia Romana a Magazinelor Online estimeaza o crestere cu 20% a vanzarilor de Black Friday

11 noiembrie 2020

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO), membră a Ecommerce Europe, cea mai importantă organizație europeană privind comerțul online, estimează că ediția din acest an a Black Friday va înregistra o creștere medie a vânzărilor cu 20%, comparativ cu anul precedent, pe fondul creșterii generalizate a consumului în primele 9 luni și a migrării masive a clienților în online, pe toate categoriile de produse.

În acest sens, deși 2020 este cel mai complicat an din perspectivă socială, comerțul electronic a înregistrat o dezvoltare cât pentru doi ani, trend pe care magazinele membre ARMO îl anticipează atât de Black Friday, cât și de perioada sărbătorilor de iarnă de anul acesta. 

„Membrii ARMO estimează că vânzările de Black Friday vor crește cu 20% anul acesta, iar evenimentul se va desfășura cu precădere în online chiar și pentru magazinele tradiționale, care vor livra la distanță. Magazinele din asociație au raportat deja creșteri semnificative pe toate categoriile de produse în ultimele luni, cu excepția turismului, și s-au pregătit pentru o cerere substanțial crescută din partea clienților”, spune Florinel Chiș, director executiv ARMO. 

În ultimele 9 luni ale anului, ca urmare a contextului generat de pandemie, consumatorii și-au schimbat obiceiurile de cumpărături și au migrat către mediul online, unii pentru prima dată. Odată expuși la diversitatea de servicii, produse și prețuri mai bune, aceștia și-au modificat radical percepția legată de comerțul tradițional, astfel că 50% dintre respondenții celui mai amplu studiu despre comportamentul digital al societății, Global Web Index, au confirmat că inclusiv după trecerea crizei vor opta pentru cumpărături online, în timp ce 40% au decis că vor utiliza plățile digitale.

„În acest context, este un moment istoric, pentru că este primul an când Black Friday și sărbătorile de iarnă vor avea loc preponderent în online, iar comercianții din România sunt pregătiți pentru a răspunde tuturor așteptărilor clienților, care s-au modificat substanțial odată cu adoptarea unui comportament de consum digital,” a declarat Florinel Chiș, director executiv ARMO.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?