[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Aproape unul din cinci clienti BT este utilizator de mobile banking – crestere de peste 126% a numarului de tranzactii

15 februarie 2018

Banca Transilvania raporteaza 16,8 milioane de tranzacții realizate in 2017 prin BT24 Internet Banking, respectiv peste 3,5 milioane prin Mobile Banking, în creştere cu 16,8%, respectiv 126%, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. Dintre cei 2,2 mil. de clienti, peste 370.000 sunt utilizatori BT24 Mobile Banking.

De asemenea, banca a incheiat anul 2017 cu un portofoliu de peste 3 mil. de carduri valide, aflate in circulatie si folosite tot mai des la comercianti. Numai in trimestrul patru, clienții au făcut în trimestrul patru cumpărături si plăți cu cardurile BT în valoare de peste 3,7 miliarde lei. Banca apreciaza ca are o cota de piata de peste 20% in ceea ce priveste volumele tranzactionate pe card.

In 2017, clientii BT au efectuat 51,3 mil. de operatiuni de plati, fara includerea celor cu carduri. Catre Trezorerie, clientii bancii au generat peste2,8 mil. plati, in valoare de 17,6 mld. lei. Aceste rezultate au convins BT ca este „prima bancă de plăți din România”.

Alte detalii financiare BT (2017, comparativ cu 2016):

. Profitul net al Băncii Transilvania este de 1.186 milioane lei, – 2,7% fata de 2016;

. 59,3 miliarde lei sunt activele totale, +aprox.15%;
. 29,9 miliarde lei este soldul creditelor totale, +10%;
. ≈190.000 credite noi acordate în 2017, în valoare totală de peste 12,7 miliarde lei;
. 49,1 miliarde lei este valoarea depozitelor clienților, +17%.
. +20% numărul de tranzacții derulate în BT;
. +16% venituri nete din operațiuni, în contextul în care banca a oferit servicii la costuri mai reduse decât în 2016.

Rezultatele complete pot fi urmarite aici: comunicat de presa BT

BT rezultate 2017

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?