[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Analiza Fashion Days: „clientii care au utilizat Fit Finder au adaugat de 3 ori mai multe produse in cos”

12 februarie 2018

In mai puțin de un an de la introducere, clienții Fashion Days au utilizat de aproape 100.000 de ori tool-ul Fit Finder, primul astfel de tool introdus în România, care oferă sugestii despre măsurile potrivite pentru articolele vestimentare și de încălțăminte, pe baza unui algoritm de calcul complex. Un interes crescut l-au arătat bărbații, 1 din 3 clienți care au utilizat opțiunea fiind de sex masculin.

Odată completat testul, Fit Finder reține datele introduse de clienți, astfel că, ulterior, poate propune mărimea potrivită pentru mai multe articole din aceeași categorie.

“Una dintre principalele bariere în shoppingul online de fashion este temerea că articolele vestimentare nu vor avea mărimile potrivite, motiv pentru care există clienți care își comandă două sau trei măsuri ale aceluiași model de produs. Lansarea Fit Finder, în aprilie 2017, a atenuat, însă, această problemă pentru clienții Fashion Days. De altfel, am identificat o scădere a numărului de retururi în cazul clienților care s-au bazat pe recomandările acestui tool, care analizează informații de la peste 15.000 de branduri internaționale”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

„Utilizarea Fit Finder denotă și un caracter orientat spre achiziție al clienților Fashion Days. Cei care au folosit tool-ul au adăugat de 3 ori mai multe produse în coș, rata de conversie fiind de 17%.”, potrivit comunicatului de presa.

„Statisticile pe care ni le oferă Fit Finder demonstrează că introducerea acestei opțiuni a fost un important diferențiator pe piața de fashion online. Am promis că vom lucra constant la îmbunătățirea experienței clienților Fashion Days, iar tool-ul Fit Finder este una dintre facilitățile care oferă soluții personalizate cumpărătorilor noștri”, adaugă Robert Berza.

De altfel, pentru că mai mult de 60% din cumpărăturile Fashion Days sunt realizate de pe telefonul mobil, opțiunea Fit Finder a fost introdusă și pentru aceste dispozitive, în decembrie 2017. Tool-ul este adaptat tehnologiei mobile, astfel că experiența utilizatorilor este una facilă.

Recomandările Fit Finder sunt făcute pe baza unui algoritm de top în industria de fashion, care analizează informații de la peste 15.000 de branduri internaționale și 250 de milioane de date de achiziții și retururi plasate la nivel global. Algoritmul se bazează și pe analiza detaliată a potrivirii între branduri pentru 10 milioane de obiecte vestimentare și de încălțăminte, pentru a oferi cele mai precise recomandări.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?