[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Ana Cernat, Alior Bank: „vom lansa in viitorul apropiat carduri de credit cu opțiunea emiterii instante a unui card virtual care va permite plata în rate”

24 octombrie 2019

La doi ani de la lansarea Telekom Banking, Alior Bank vine cu primele rezultate.

„Banca a reușit să își crească de peste 10 ori volumul de creditare în primele 9 luni ale anului și estimează că până la sfârșitul anului 2019 va atinge o cotă de piață de aproape 2% din volumul total de credite de consum nou acordate.”, potrivit comunicatului de presa.


Pentru următoarea perioadă, planurile de dezvoltare sunt concentrate pe creșterea portofoliului de clienți, prin oferirea de servicii digitale end to end, atât pentru procesele de tranzacționare, cât și pentru cele de creditare.

“Proiectele viitoare vizează optimizarea fluxului de deschidere de cont curent online lansat anul acesta, oferirea de credite printr-un proces 100% online, oferind astfel un flux ușor și prietenos persoanelor interesate de un alt stil de banking, pur și simplu digital.

În plus, lucrăm la lansarea în viitorul apropiat a unor servicii inovatoare, cum ar fi plata cu telefonul mobil, carduri de credit cu opțiunea emiterii instante a unui card virtual care va permite plata în rate și multe altele. Pentru clienții care preferă contactul uman, avem disponibilă întreaga gamă de produse și servicii a băncii chiar și în weekend, în magazinele Telekom selecționate”, a declarat Ana Cernat, Director General Alior Bank SA Varșovia – Sucursala Bucuresti.

În octombrie 2017, Telekom Romania şi Alior Bank au lansat Telekom Banking, proiectul financiar digital care răspunde nevoilor consumatorilor de produse şi servicii rapide, uşor de utilizat, de oriunde şi oricând.

Serviciile Telekom Banking au fost lansate gradual, începând cu doi piloni moderni și ușor de folosit – operațiuni zilnice bancare (conturi curente, carduri de debit, depozite) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online, prin intermediul căreia clienții beneficiază de un curs de schimb valutar avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real. Ulterior, oferta Telekom Banking a fost completată cu servicii de finanţare a dispozitivelor din oferta Telekom Romania, dar şi cu servicii de tip credite de nevoi personale fără garanții și facilitatea overdraft.

Numărul de clienți care utilizează produsele și serviciile prin oferta Telekom Banking este în continuă creștere, aceștia având la dispoziție mai multe canale de deschidere a relației cu banca – într-unul din cele peste 60 magazine din rețeaua Telekom și ale partenerilor selectați, prin intermediul agenților de vânzări directe, prin parteneriatele dezvoltate cu intermediari financiari, dar și online, prin intermediul aplicației de mobile Telekom Banking.

Oricine este interesat să își deschidă un cont bancar online, fără drumuri la bancă, poate descărca gratuit aplicația de mobile banking din Appstore sau Google Play și după parcurgerea unor pași simpli, în doar 5 minute, poate deveni clientul băncii. Aplicația este simplă și ușor de folosit, cu funcționalități unice în piață și oferă acces instant la banii din cont, iar tranzacțiile și încasările online în lei sunt gratuite.

***

Telekom Romania are in prezent un portofoliu de aproximativ 10 milioane de contracte servicii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?