Valoarea vânzărilor realizate online va ajunge anul acesta în România la circa 2,8 miliarde de euro, în creştere cu 35% faţă de 2016, în condiţiile avansului economiei şi al majorării consumului, mai ales în ultimul trimestru al anului, când au loc o serie de evenimente şi campanii de reduceri cu ocazia Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă, potrivit estimărilor Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO).
Peste 4000 de magazine online au fost implicate in campaniile de reduceri de Black Friday, campanii care au generat anul acesta vânzări de circa 200 de milioane de euro, în creştere cu 66% comparativ cu 2016, când s-a inregistrat vanzari de 120 mil. euro. ARMO se asteapta ca finalul de an sa fie efervescent – noiembrie si decembrie reprezentand, pentru multi retaileri, un sfert din vanzarile pe tot anul.
ARMO a subliniat cateva tendinte – mobile-ul a reprezentat 40-70% din totalul comenzilor, in functie de retailer si nisa. Plata cu cardul a fost de zece ori mai ridicata decat de obicei, rata de conversie crescand si ea, cu o medie de 3,7 ori mai buna.
“Pana in 2020 putem dubla piata, ajungand la 5 miliarde de euro. Este necesar sa existe sprijin si din alta parte – inclusiv dinspre autoritati”, spune Florinel Chis, presedinte executiv ARMO, citat de wall-street.ro.
Astfel, este necesar sa existe:
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: