[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Altex permite returnarea produselor cumparate online, in magazinele fizice

9 ianuarie 2017

Altex Romania, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT din Romania, anunta lansarea unui nou serviciu ce permite clientilor sa faca retururi online, in magazine. Astfel, incepand cu sfarsitul anului 2016, produsele achizitionate online, pe www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro, pot fi returnate direct in magazin.

“Am luat decizia de a introduce un nou serviciu destinat clientilor nostri, intrucat ne dorim sa le facilitam acestora accesul nu doar la o gama larga de produse, ci si la un set integrat de servicii. Dezvoltarea mediului online a schimbat obiceiurile de achizitie ale cumparatorilor, astfel ca returnarea in magazine a produselor achizitionate online vine ca raspuns la nevoile de consum ale clientilor nostri”, afirma Ovidiu Ababei, online director Altex Romania.

Clientii care vor sa renunte la un produs achizitionat de pe site-urile www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro, se pot prezenta in orice magazin din reteaua Altex si Media Galaxy pentru predarea produsului in termen de 31 de zile de la data achizitiei. Returul se realizeaza in baza regulamentului: magazinul preia returul, produsul se trimite la depozitul central pentru validarea procesului, urmand ca ulterior sa se decida acceptarea sau respingerea returului.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?