[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Alpha Bank România adaugă o nouă facilitate asistentului virtual Dana pentru clienții persoane fizice: prelucrarea solicitarilor (si) prin intermediul webchat-ului

3 aprilie 2024

Alpha Bank Romania anunta ca după serviciile de voce, vor fi oferite de acum servicii automatizate de asistență clienți și prin intermediul webchat-ului, „permițându-le astfel clienților să interacționeze cu banca rapid pentru a efectua anumite solicitări de tip self-service”.

Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atât la telefon, cât și în chat-ul de pe website-ul băncii, Alpha Bank continuă să își îmbunătățeasca experiența clienților săi.

„Dana va continua să ofere acces rapid la informaţii personalizate, fără implicarea operatorului uman, fiind disponibilă pentru clienții persoane fizice care doresc să efectueze operațiuni simple și comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obținerea informațiilor despre produsele și serviciile bancare deținute.” – precizeaza banca.

„Planul de dezvoltare pentru zona de asistență digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. Astăzi suntem în măsură să oferim pentru clienții nostri, o nouă modalitate de interacțiune cu banca. După cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflectă dorința noastră de a oferi servicii bancare moderne, eficiente și adaptate nevoilor actuale ale clienților noștri. În același timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situațiile în care interacțiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situații complexe, etc)”, a declarat Eliza Erhan, Șef Serviciu Contact Center, Direcția Digital Banking și Canale Alternative.

Dana este disponibilă pentru interacțiuni online pe platforma webchat a băncii și va fi accesibilă clienților persoane fizice care dețin un cont bancar la Alpha Bank. În plus, Alpha Bank își propune să extindă funcționalitățile asistentului virtual în viitor, pentru a acoperi și alte nevoi și cerințe ale clienților săi.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?