[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

„Adaugă la comandă”, o nouă funcționalitate în aplicația Freshful 

30 septembrie 2022

Freshful, primul hipermarket 100% online din România, cu aproximativ 20.000 de produse aflate chiar în depozitul propriu si cu livrare direct la ușa consumatorilor cu ajutorul mașinilor frigorifice, introduce, „la cererea consumatorilor”, funcționalitatea „Add to Order/ Adaugă la comandă

Prin noua opțiune, clienții pot adăuga unul sau mai multe  produse la o comandă deja închisă, pot alege să plătească produsele extra așa cum le este mai convenabil (direct cu cardul din app, cu cardul prin POS la livrare sau chiar cash) și se pot bucura de o comandă completă.

Cum funcționează 

Când un client este pregătit să finalizeze o sesiune de cumpărături, primește o notificare în pasul de checkout despre posibilitatea de a adăuga produse și după plasarea comenzii. După ce a plasat comanda, în cazul în care consumatorul își dă seama că mai are nevoie de extra produse, acesta va afla dacă poate completa coșul inițial verificând mesajul informativ din pagina Thank you și pagina Detalii comandă care îi indică data și ora până la care pot fi adăugate produse noi.

Cu alte cuvinte, dacă nu a început deja pregătirea comenzii de către angajații Freshful din depozitul propriu, clientul poate să activeze opțiunea „Add to order”,  iar aplicația creează un coș nou de cumpărături. Clientul poate plăti noul coș oricum îi este convenabil – cash, prin cardul Edenred sau POS la curier, indiferent de cum a ales să achite comanda inițială la care a adăugat noile produse. De asemenea, coșurile de produse create cu opțiunea „Add to order” nu au asociate extra taxă de livrare și nici costuri de transport – acestea se aplică doar la comanda inițială dacă pragul de 100 lei nu a fost atins și sunt recalculate, în cazul în care comanda depășește 100 de lei. 

„Așadar, orice client poate folosi opțiunea „Add to order/Completare Comandă”, atâta timp cât comanda inițială nu a fost deja facturată, există timp suficient pentru completarea comenzii, nu sunt cazuri de produse lipsă încă nesoluționate la prima comandă si nu s-au înregistrat probleme la plată (în cazul plăților cu card online).” – precizeaza compania.

Când peste 45.000 de clienți activi plasează, în medie, trei – patru comenzi pe lună, înveți de la ei cât de important este să ai o funcționalitate care să le permită să adauge produse noi în coșul de cumpărături chiar și după ce au plasat deja o comandă. De ce? Pentru că scopul nostru este ca fiecare client să aibă tot ce îi trebuie, rapid, complet și fără regrete că a uitat de mâncarea pentru pisici, de roșiile pentru salată sau de detergentul bio care nu afectează culorile hainelor,” menționează Andrei Pîrvuleț, CTO Freshful by eMAG.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?