În luna ianuarie din acest an, Theodor Alexandrescu, președintele Consiliului de Administrație al Eazy Asigurări, declara că noul jucător digital își va vinde exclusiv online produsele de asigurare, ceea ce ar fi fost o premieră pentru piața din România. Compania nu a emis nicio poliță RCA în primele șase luni din acest an, după cum au transmis pentru HotNews.ro oficialii ASF, primele vânzări începând abia în luna iulie din 2024.
Ca sa nu falimenteze, compania a renunțat la obiectivul de a vinde RCA exclusiv online și a inceput sa vanda off-line prin rețeaua brokerilor, astfel ca acceptă în prezent și plata în numerar la ghișeele acestora.
În acest moment, vânzările Eazy nu diferă de vânzările celorlalți asiguratori – clienții putând plăti și cash / card bancar la ghișeele brokerilor”, a declarat pentru HotNews.ro Viorel VASILE, CEO al Safety Broker.
La solicitarea NOCASH, iata cum explica situatia Dan Cobeanu, fondator si CEO faragrija.ro: „Cred ca trebuie sa analizăm industria înainte de orice concluzie. Dacă vorbim de asigurări și în special de RCA, gradul de intermediere prin companiile de brokeraj este peste 90%. Mergând mai departe companiile de brokeraj încasează prin asistenții în brokeraj majoritar cash pentru ca asta cere piața. Dacă punem cap la cap aceste informații este destul de clar ca o vânzare exclusiv online a unei polițe RCA nu poate aduce volume relevante mai ales in cazul unui jucător care este nou in piață.„
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: